Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8163
Title: Структурні зміни у банківському маркетингу під впливом інформаційних технологій
Authors: Брітченко, Ігор Геннадійович
Момот, Олександр Михайлович
Keywords: Інформаційні технології, маркетингові процеси, ринок банківського капіталу, просування банківських продуктів, банківська регіональна політика, асортимент, міжнародні перекази, Інтернет-гроші, розрахункові операції, рейтинги банків
Issue Date: 24-Apr-2008
Publisher: Полтава: ПУСКУ
Citation: Брітченко І.Г., Момот О.М. Структурні зміни у банківському маркетингу під впливом інформаційних технологій // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції „Структурні зміни в економіці та освіті під впливом інформаційно-комунікаційних технологій” (24 - 25 квітня 2008 р.) – Полтава: ПУСКУ, 2008. – С. 7 - 9.
Type: Text
Publication type: Тези до статті
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8163
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри фінансів і банківської справи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
8.doc31.5 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.