Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8163
Название: Структурні зміни у банківському маркетингу під впливом інформаційних технологій
Авторы: Брітченко, Ігор Геннадійович
Момот, Олександр Михайлович
Ключевые слова: Інформаційні технології, маркетингові процеси, ринок банківського капіталу, просування банківських продуктів, банківська регіональна політика, асортимент, міжнародні перекази, Інтернет-гроші, розрахункові операції, рейтинги банків
Дата публикации: 24-апр-2008
Издательство: Полтава: ПУСКУ
Библиографическое описание: Брітченко І.Г., Момот О.М. Структурні зміни у банківському маркетингу під впливом інформаційних технологій // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції „Структурні зміни в економіці та освіті під впливом інформаційно-комунікаційних технологій” (24 - 25 квітня 2008 р.) – Полтава: ПУСКУ, 2008. – С. 7 - 9.
Тип: Text
Тип публикации: Тези до статті
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8163
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри фінансів і банківської справи

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
8.doc31.5 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.