Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8163
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБрітченко, Ігор Геннадійович-
dc.contributor.authorМомот, Олександр Михайлович-
dc.date.accessioned2016-05-09T19:39:30Z-
dc.date.available2016-05-09T19:39:30Z-
dc.date.issued2008-04-24-
dc.identifier.citationБрітченко І.Г., Момот О.М. Структурні зміни у банківському маркетингу під впливом інформаційних технологій // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції „Структурні зміни в економіці та освіті під впливом інформаційно-комунікаційних технологій” (24 - 25 квітня 2008 р.) – Полтава: ПУСКУ, 2008. – С. 7 - 9.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8163-
dc.language.isoukuk
dc.publisherПолтава: ПУСКУuk
dc.subjectІнформаційні технологіїuk
dc.subjectмаркетингові процесиuk
dc.subjectринок банківського капіталуuk
dc.subjectпросування банківських продуктівuk
dc.subjectбанківська регіональна політикаuk
dc.subjectасортиментuk
dc.subjectміжнародні переказиuk
dc.subjectІнтернет-грошіuk
dc.subjectрозрахункові операціїuk
dc.subjectрейтинги банківuk
dc.titleСтруктурні зміни у банківському маркетингу під впливом інформаційних технологійuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри фінансів і банківської справи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8.doc31.5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.