Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/9092
Title: Брендинг територій: креативна концепція формування туристичної привабливості
Authors: Мельник, Андрій Васильович
Keywords: Брендинг, туристична привабливість, креативність, бренд міста
Issue Date: May-2015
Publisher: м. Тернопіль
Citation: Мельник А.В. Брендинг територій: креативна концепція формування туристичної привабливості // Географія, Екологія, Туризм: теорія, методологія, практика. Матеріали міжнародної науково-практичній конференції, присвяченої 25-річчю географічного факультету Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка (21-23 травня 2015 р.) – Тернопіль: СМП “Тайп” , 2015. – С. 312-314.
Abstract: У сучасних умовах, враховуючи той факт, що до 2050 року понад 80% населення планети буде проживати в міських поселеннях, можна констатувати, що вплив міст невпинно зростатиме. Тому, постає питання щодо залучення якомога більшої кількості туристів, які відвідуватимуть таке місто. Створення бренду території - один із способів позиціонування і формування неповторності міста його цільовими групами, передусім, туристами.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/9092
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри туризму

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття-Тернопіль-2015.doc45.5 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.