Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/9092
Назва: Брендинг територій: креативна концепція формування туристичної привабливості
Автори: Мельник, Андрій Васильович
Ключові слова: Брендинг, туристична привабливість, креативність, бренд міста
Дата публікації: тра-2015
Видавництво: м. Тернопіль
Бібліографічний опис: Мельник А.В. Брендинг територій: креативна концепція формування туристичної привабливості // Географія, Екологія, Туризм: теорія, методологія, практика. Матеріали міжнародної науково-практичній конференції, присвяченої 25-річчю географічного факультету Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка (21-23 травня 2015 р.) – Тернопіль: СМП “Тайп” , 2015. – С. 312-314.
Короткий огляд (реферат): У сучасних умовах, враховуючи той факт, що до 2050 року понад 80% населення планети буде проживати в міських поселеннях, можна констатувати, що вплив міст невпинно зростатиме. Тому, постає питання щодо залучення якомога більшої кількості туристів, які відвідуватимуть таке місто. Створення бренду території - один із способів позиціонування і формування неповторності міста його цільовими групами, передусім, туристами.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/9092
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття-Тернопіль-2015.doc45.5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.