Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/9092
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМельник, Андрій Васильович-
dc.date.accessioned2016-07-04T08:31:46Z-
dc.date.available2016-07-04T08:31:46Z-
dc.date.issued2015-05-
dc.identifier.citationМельник А.В. Брендинг територій: креативна концепція формування туристичної привабливості // Географія, Екологія, Туризм: теорія, методологія, практика. Матеріали міжнародної науково-практичній конференції, присвяченої 25-річчю географічного факультету Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка (21-23 травня 2015 р.) – Тернопіль: СМП “Тайп” , 2015. – С. 312-314.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/9092-
dc.description.abstractУ сучасних умовах, враховуючи той факт, що до 2050 року понад 80% населення планети буде проживати в міських поселеннях, можна констатувати, що вплив міст невпинно зростатиме. Тому, постає питання щодо залучення якомога більшої кількості туристів, які відвідуватимуть таке місто. Створення бренду території - один із способів позиціонування і формування неповторності міста його цільовими групами, передусім, туристами.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherм. Тернопільuk
dc.subjectБрендинг, туристична привабливість, креативність, бренд містаuk
dc.titleБрендинг територій: креативна концепція формування туристичної привабливостіuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри туризму

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Стаття-Тернопіль-2015.doc45.5 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.