Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/9602
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБрітченко, Ігор Геннадійович-
dc.date.accessioned2016-07-31T17:38:52Z-
dc.date.available2016-07-31T17:38:52Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationБрітченко І.Г. Удосконалення банківського маркетингу шляхом підвищення компетентності персоналу / Брітченко І.Г. // Науковий вісник УжНУ. - № 2 (46) / 2015. - Ужгород: УжНУ, 2015. - С. 291-297.uk
dc.identifier.issn2409-6857-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/9602-
dc.descriptionУ статті досліджено актуальні питання удосконалення маркетингової діяльності комерційних банків України на ринку банківських продуктів шляхом підвищення компетентності банківського персоналу, що можливо через активізацію та запровадження як зовнішніх, так і внутрішніх механізмів підвищення компетентності та кваліфікації банківських працівників. Аналіз останніх досліджень засвідчує недостатню увагу як науковців, так і банківського менеджменту до питань підвищення компетентності банківського менеджменту при одночасній важливості такої складової в банківському маркетингу, котра походить зі специфіки просування банківських продуктів і є важливим як для ефективного функціонування комерційного банку, так і для економіки регіону і всього суспільства. Подальше удосконалення маркетингової діяльності банку шляхом підвищення компетентності банківського персоналу можливе виключно на наукових засадах та у співпраці з профільними кафедрами регіональних вищих навчальних закладів, на основі чіткого усвідомлення банківським менеджментом об'єктивної необхідності такої співпраці. Запропоновані у статті інструменти підвищення компетентності та кваліфікації банківського персоналу дозволяють ефективно вирішувати визначені завдання практично без залучення додаткових витрат. До перспектив подальших досліджень можна віднести актуальні питання інтенсифікації співпраці комерційних банків з регіональними вищими навчальними закладами, формування регіонального ринку наукових досліджень у галузі банківського маркетингу та освітніх продуктів, підвищення компетентності і кваліфікації банківського персоналу.uk
dc.description.abstractУ статті досліджено актуальні питання удосконалення маркетингової діяльності комерційних банків України на ринку банківських продуктів шляхом підвищення компетентності банківського персоналу, що можливо через активізацію та запровадження як зовнішніх, так і внутрішніх механізмів підвищення компетентності та кваліфікації банківських працівників. Аналіз останніх досліджень засвідчує недостатню увагу як науковців, так і банківського менеджменту до питань підвищення компетентності банківського менеджменту при одночасній важливості такої складової в банківському маркетингу, котра походить зі специфіки просування банківських продуктів і є важливим як для ефективного функціонування комерційного банку, так і для економіки регіону і всього суспільства. Подальше удосконалення маркетингової діяльності банку шляхом підвищення компетентності банківського персоналу можливе виключно на наукових засадах та у співпраці з профільними кафедрами регіональних вищих навчальних закладів, на основі чіткого усвідомлення банківським менеджментом об'єктивної необхідності такої співпраці. Запропоновані у статті інструменти підвищення компетентності та кваліфікації банківського персоналу дозволяють ефективно вирішувати визначені завдання практично без залучення додаткових витрат. До перспектив подальших досліджень можна віднести актуальні питання інтенсифікації співпраці комерційних банків з регіональними вищими навчальними закладами, формування регіонального ринку наукових досліджень у галузі банківського маркетингу та освітніх продуктів, підвищення компетентності і кваліфікації банківського персоналу.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУжгород: УжНУuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 336.719;-
dc.subjectбанківський маркетингuk
dc.subjectбанківський персоналuk
dc.subjectкомпетентність персоналуuk
dc.titleУдосконалення банківського маркетингу шляхом підвищення компетентності персоналуuk
dc.title.alternativeУдосконалення банківського маркетингу шляхом підвищення компетентності персоналуuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри фінансів і банківської справи



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.