Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10020
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГусь, Аліна Володимирівна-
dc.date.accessioned2016-08-26T07:48:15Z-
dc.date.available2016-08-26T07:48:15Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationГусь А.В. Комерціалізація результатів науково-дослідної діяльності як один із головних чинників інноваційного розвитку вищого навчального закладу / А.В. Гусь // Eurasian Academic Research Journal. - 2016. - № 2 (02). - С. 80-85.uk
dc.identifier.issn1829-4863-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10020-
dc.descriptionОсновною метою журналу Eurasian Academic Research Journal є світова популяризація наукових праць вчених, які працюють у пострадянських країнах.uk
dc.description.abstractIn the article analyzed the innovation of higher education as the main participants of innovative relations. It was found correlations innovation cycle and proposed model improvement. Based on scientific sources analyzing a logical sequence of innovative products commercializing of higher educational institutions was supplemented, specified and formed, also the commercialization process for certain serial components was detailed. In the article discussed the views of Ukrainian and foreign authors on the interpretation of the concept of «commercialization». The essence of this concept and features of interpretation were considered. Based on the processed literature the own definition of «commercialization of innovative products» and its types were offered. Proved that commercialization is driving force for economic autonomy of State Universities. The role, importance and necessity of innovative products commercialization were described in today’s societyuk
dc.description.abstractУ статті проаналізована інноваційна діяльність вищих навчальних закладів як основних учасників інноваційних відносин. Було виявлено ланцюги інноваційного циклу та запропонована модель його вдосконалення. На основі наукових джерел доповнено, уточнено та сформовано логічну послідовність етапів комерціалізації інноваційної продукції вищих навчальних закладів, яка деталізує процес комерціалізації на окремі послідовні складові елементи. Розглянуто погляди українських та іноземних авторів щодо трактування поняття «комерціалізація». Розкрито сутність цього поняття та особливості трактування. На основі опрацьованої літератури запропоновано власне визначення поняття «комерціалізація інноваційної продукції» та її видів. Доведено, що комерціалізація виступає рушійною силою економічної автономії вищих навчальних закладів. Розкрито роль, значення та необхідність комерціалізації інноваційної продукції у сучасному суспільстві.uk
dc.description.abstractВ статье проанализирована инновационная деятельность высших учебных заведений как основных участников инновационных отношений. Были выявлены элементы инновационного цикла и предложена модель его усовершенствования. На основе научных источников дополнено, уточнено и сформировано логическую последовательность этапов коммерциализации инновационной продукции высших учебных заведений, которая детализирует процесс коммерциализации на отдельные последовательные составные элементы. Рассмотрены подходы украинских и зарубежных авторов к трактовке понятия «коммерциализация» Раскрыта сущность этого понятия и особенности его определения. На основе проанализированной литературы предложено собственное определение понятия «коммерциализация инновационной продукции» и ее видов. Доказано, что коммерциализация выступает движущей силой экономической автономии высших учебных заведений. Раскрыта роль, значение и необходимость коммерциализации инновационной продукции в современном обществе.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherNon-governmental organization «Eurasian Social Sciences Association»uk
dc.subjectcommercialization, innovation, innovative products, intellectual property, intangible assets, intellectual property rights, property rightsuk
dc.subjectкомерціалізація, інновація, інноваційна продукція, інтелектуальна власність, нематеріальні активи, права інтелектуальної власності, майнові права.uk
dc.subjectкоммерциализация, инновация, инновационная продукция, интеллектуальная собственность, нематериальные активы, права интеллектуальной собственности, имущественные права.uk
dc.titleКомерціалізація результатів науково-дослідної діяльності як один із головних чинників інноваційного розвитку вищого навчального закладуuk
dc.title.alternativeCommercialization of research activity as one of the major factors of innovative development for State Universitiesuk
dc.title.alternativeКоммерциализация результатов научно-исследовательской деятельности как один из главных факторов инновационного развития высшего учебного заведенияuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри господарського права

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гусь_02_2016.pdfСтаття419.29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.