Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10027
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІванов, Максим-
dc.date.accessioned2016-08-26T12:22:33Z-
dc.date.available2016-08-26T12:22:33Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationГеополітика України: історія і сучасність: збірник наукових праць. Вип. 2 (15). /ред. кол.: І.В.Артьомов (голова) та ін. – Ужгород: ДВНЗ «УжНУ», 2015. – С. 49-57.uk
dc.identifier.issn2078-1431-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10027-
dc.descriptionУ збірнику наукових праць представлено основні результати наукових досліджень аспірантів та студентів УжНУ щодо стану українсько-російських відносин на сучасному етапі. Досліджена руйнівна роль політичної кризи та гібридної війни на Сході України, їх вплив на політичний діалог та економічні відносини між Україною та Російською Федерацією.uk
dc.description.abstractУ статті розкривається значення брендингу органів державної влади на прикладі України в контексті подій української кризи 2014-2015 років – анексії Кримського півострова Російською Федерацією та збройного конфлікту на Донбасі. Автором конкретизовано саме поняття брендингу органів державної влади, розкрито взаємозв’язок між брендингом органів влади України та національною безпекою, проведено аналіз впливу іміджу того чи іншого органу державної влади у тісній взаємодії з безпековим фактором.uk
dc.description.abstractВ статье автор раскрывает значение брендинга органов государственной власти на примере Украины в контексте событий украинского кризиса 2014-2015 годов – аннексии Крымского полуострова Российской Федерацией и вооруженного конфликта на Донбасе. Автором конкретизировано само понятие брендинга органов государственной власти, раскрыта взаимосвязь между брендингом органов власти Украины и национальной безопасностью, проведен анализ влияния имиджа того или иного органа государственной власти в тесном взаимодействии с фактором бе-зопасности.uk
dc.description.abstractThe article reveals the importance of public authorities branding on the example of Ukraine in the context of the events of the Ukrainian crisis 2014-2015: the annexation of the Crimean peninsula by the Russian Federation and armed conflict in Donbas. The author elaborated the concept of public authorities branding and interrelation between the branding of public authorities of Ukraine and national security. Author made an analysis of the impact of the image of a public authority in close cooperation with the security factor.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ "УжНУ"uk
dc.relation.ispartofseriesГеополітика України: історія і сучасність;2 (15)-
dc.subjectбрендинг, органи державної влади Украї- ни, національна безпека, імідж державиuk
dc.subjectбрендинг, органы государственной власти Украины, национальная безопасность, имидж государства.uk
dc.subjectbranding, public authorities of Ukraine, national security, state’s imageuk
dc.titleБРЕНДИНГ ОРГАНІВ ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ УКРАЇНИ В КОНТЕКСТІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ БЕЗПЕКИuk
dc.title.alternativeBranding of Ukrainian public authorities in the context of the national securityuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації (ННІ євроінтеграційних досліджень)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5.pdfСтаття304.25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.