Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1003
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТовканець, Ганна Василівна-
dc.date.accessioned2015-02-13T11:57:55Z-
dc.date.available2015-02-13T11:57:55Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationТовканець, Г. В. Освітні аспекти стратегії сталого розвитку в Чехії [Текст] / Г. В. Товканець // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2012. – Вип. 25. – С. 205–208. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 208 (10 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1003-
dc.descriptionThe article deals with the problems of higher education and higher vocational educationin the Czech Republic in the context of sustainable development strategies. The attention is focused on the major tasks and areas of education as a factor in the socio-economic development of the Czech Republic. Key words: higher education, higher vocational education, sustainable development strategy, the Czech Republic.uk
dc.description.abstractВ статті розглядаються проблеми розвитку вищої освіти та вищої професійної освіти в Чеській Республіці в контексті стратегії сталого розвитку. Акцентується увага на основних завданнях, напрямах розвитку освіти як чинника соціально-економічного розвитку Чехії. Ключові слова: вища освіта, вища професійна освіта, стратегія сталого розвитку, Чехія.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectвища освітаuk
dc.subjectвища професійна освітаuk
dc.subjectстратегія сталого розвиткуuk
dc.subjectЧехіяuk
dc.titleОсвітні аспекти стратегії сталого розвитку в Чехіїuk
dc.title.alternativeEducational aspects of sustainable development strategy in Czech Republicuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 25 - 2012



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.