Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1004
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Товканець, Оксана Сергіївна | - |
dc.date.accessioned | 2015-02-13T12:05:31Z | - |
dc.date.available | 2015-02-13T12:05:31Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Товканець, О. С. Формування правосвідомості учнів ПТУ у процесі правового виховання [Текст] / О. С. Товканець // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2012. – Вип. 25. – С. 209–210. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 210 (2 назви). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1004 | - |
dc.description | In this article the issues of legal education of the vocational schools’ pupils have been considered. Key words: deviations, pupils of the vocational schools, legal education. | uk |
dc.description.abstract | У статті розглядаються питання формування правосві- домості учнів професійно-технічних училищ у процесі правового виховання. Ключові слова: девіантна поведінка, учні ПТУ, правове виховання. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | девіантна поведінка | uk |
dc.subject | учні ПТУ | uk |
dc.subject | правове виховання | uk |
dc.title | Формування правосвідомості учнів ПТУ у процесі правового виховання | uk |
dc.title.alternative | Formation of legal consciousness of pupils of professional vocational colleges in the process of legal education | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 25 - 2012 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ФОРМУВАННЯ ПРАВОСВІДОМОСТІ УЧНІВ ПТУ У ПРОЦЕСІ ПРАВОВОГО ВИХОВАННЯ.pdf | 240.71 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.