Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1008
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТуряниця, Василь Васильович-
dc.contributor.authorГрабовська, Тетяна Іванівна-
dc.contributor.authorГрабовський, Олександр Володимирович-
dc.contributor.authorШанта, Іван Федорович-
dc.date.accessioned2015-02-13T12:26:16Z-
dc.date.available2015-02-13T12:26:16Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationТеоретичні та практичні аспекти впровадження освітніх інновацій [Текст] / В. В. Туряниця, Т. І. Грабовська, О. В. Грабовський, І. Ф. Шанта // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2012. – Вип. 25. – С. 213–214. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 214 (5 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1008-
dc.descriptionThe authors of the article have considered theoretical and practical tendencies of development of educational innovations. Key words: modern education, teacher, pupil, theory, practice, innovative development, educational innovationuk
dc.description.abstractАвтори розглядають теоретичні та практичні тенденції розвитку освітніх інновацій, їх реалізації в сучасних умовах вчителями загальноосвітньої школи. Ключові слова: сучасна освіта, учитель, учень, теорія, практика, інноваційний розвиток, педагогічна майстерність, освітні інновації.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectсучасна освітаuk
dc.subjectучительuk
dc.subjectученьuk
dc.subjectтеоріяuk
dc.subjectпрактикаuk
dc.subjectінноваційний розвитокuk
dc.subjectпедагогічна майстерністьuk
dc.subjectосвітні інноваціїuk
dc.titleТеоретичні та практичні аспекти впровадження освітніх інноваційuk
dc.title.alternativeTheoretical and practical aspects of implementation of educational innovationsuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:2012 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 25



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.