Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1019
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧашечнікова, Наталія Валеріївна-
dc.date.accessioned2015-02-16T06:42:24Z-
dc.date.available2015-02-16T06:42:24Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationЧашечнікова, Н. В. Формування зацікавленості молодших школярів до занять народними танцями в позашкільних закладах освіти [Текст] / Н. В. Чашечнікова // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2012. – Вип. 25. – С. 221–223. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 223 (5 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1019-
dc.descriptionThe author of the article considers the level of interest in primary school children to classes on folk dancing in the out-of-school educational institutions, as well as might routes and conditions of their involvement in the study of folk choreographic art. Keywords: younger students, folk dance, extracurricular educational institutions.uk
dc.description.abstractУ статті розглядається рівень зацікавленості молодших школярів до занять народним танцем у позашкільних закладах освіти, з’ясовуються шляхи та умови їх залучення до вивчення народного хореографічного мистецтва. Ключові слова: молодші школярі, народний танець, позашкільні заклади освіти.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectмолодші школяріuk
dc.subjectнародний танецьuk
dc.subjectпозашкільні заклади освітиuk
dc.titleФормування зацікавленості молодших школярів до занять народними танцями в позашкільних закладах освітиuk
dc.title.alternativeForming the interest of juniour pupils to folk dances work in after school educationuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 25 - 2012



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.