Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10412
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Котєнєва, Ірина Сергіївна | - |
dc.date.accessioned | 2016-10-24T11:20:46Z | - |
dc.date.available | 2016-10-24T11:20:46Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Котєнєва, І. С. Естетичне в природі як засіб формування естетико-екологічної культури особистості [Текст] / І. С. Котєнєва // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Вид-во УжНУ «Говерла», 2015. – Вип. 37. – С. 83–86. – Бібліогр.: с. 85 (7 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10412 | - |
dc.description.abstract | У статті визначено актуальність досліджуваної проблеми. Узагальнено сучасні наукові положення щодо сутності феномену естетико-екологічної культури та естетико-екологічної діяльності особистості. Проаналізовано й обґрунтовано естетичне в природі – предмет естетико-екологічної діяльності як засіб формування естетико-екологічної культури особистості. Охарактеризовано катарсис та естетико-екологічний катарсис. Описано особливості розробки виховних заходів як художньо-педагогічного цілого. Змістовно охарактеризовано виховний та розвиваючий ефект, що виникає при моделюванні на заняттях зі студентами спеціальних естетико-екологічних блоків. | uk |
dc.description.abstract | The author of the article has considered the problem formation of ecological culture of an individual. In the article the urgency of the investigated problem has been defi ned. Modern scientifi c positions on the essence of the phenomenon of aesthetics-ecological culture and aesthetics-ecological activity of a person have been generalized. The basic idea has been formulated: aestheticsecological culture, position, activity, aesthetics-ecological-pedagogical activity. Aesthetics in nature – subject of aestheticsecological activity, as a mean of formation of aesthetics – ecological culture of a person has been analysed and proved. Potential of the aesthetic in nature, having big educational potential, has been analysed. The analysis of different approaches selection on functions of art has been conducted, allowing to represent the system of aesthetics-ecological functions of nature. It has been determined that main aesthetics-ecological function of nature is the Qatar. Main features of educational actions development have ben defi ned: art and decorative-pedagogical. Educational and developing effect has been informatively described, which arises while modeling with students on lessons of special aesthetics-ecological blocks. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво «УжНУ» | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | естетико-екологічна діяльність | uk |
dc.subject | естетико-екологічна культура | uk |
dc.subject | катарсис | uk |
dc.subject | естетико-екологічний катарсис | uk |
dc.subject | естетико-екологічний блок | uk |
dc.title | Естетичне в природі як засіб формування естетико-екологічної культури особистості | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Располагается в коллекциях: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 37 - 2015 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Естетичне в природі як засіб формування естетико-екологічної культури особистості.pdf | 285.23 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.