Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10504
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сливка, Лариса Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2016-11-02T12:23:36Z | - |
dc.date.available | 2016-11-02T12:23:36Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Сливка, Л. В. Музикотерапія в освітньому процесі: історичне і теоретичне підґрунтя [Текст] / Л. В. Сливка // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Вид-во УжНУ «Говерла», 2015. – Вип. 37. – С. 164–166. – Бібліогр.: с. 166 (14 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10504 | - |
dc.description.abstract | Статтю присвячено одному із шляхів збереження здоров’я людини. Висвітлено ретроспективу проблеми впливу музики як інструмента «вібраційного цілительства» на духовний і фізіологічний стан особистості, розкрито цілющі особливості музичного мистецтва як ефективного методу профілактики нервово-психологічних перевантажень дітей і молоді. Доведено, що музикотерапія є важливою здоров’язбережувальною тех- нологією. Поточнено можливості використання музики з метою оздоровлення учнів на уроках і в позаурочний час. | uk |
dc.description.abstract | The article is devoted to one of the ways of maintenance of human health. The retrospective view of the problem of infl uence of music as an instrument of “oscillation healer” on the spiritual and physiology state of personality has been provided. The healthful features of musical art as an effective method of prophylaxises of nervously-psychological overloads of children and young people have been defi ned. It is well-proven that a music therapy is important health-keeping technology. The possibilities of the use of music with the aim of making healthy of schoolchildren on lessons and in extracurricular time have been charcterised. It has been marked that the one of important tasks of teacher today is to help a child to get emotional and aesthetic pleasure from music, and also – to feel on itself her health-keeping effect. Music can be used as powerful means of positive infl uence on the intellectual, psychological and physiology state of children, on their emotionally-perceptible sphere, and also – on communicative capabilities. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво «УжНУ» | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | школярі | uk |
dc.subject | профілактика наркоманії | uk |
dc.subject | молодіжні громадські об’єднання | uk |
dc.subject | форми і методи профілактика наркоманії | uk |
dc.subject | соціальний педагог | uk |
dc.subject | функціональне поле професійної соціально-педагогічної діяльності | uk |
dc.subject | суб’єкти здійснення профілактики наркоманії | uk |
dc.title | Музикотерапія в освітньому процесі: історичне і теоретичне підґрунтя | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2015 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 37 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Музикотерапія в освітньому процесі_ історичне і теоретичне підґрунтя.pdf | 279.33 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.