Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10941
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБобинець, Степан Степанович-
dc.date.accessioned2016-12-08T07:28:49Z-
dc.date.available2016-12-08T07:28:49Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЄ тільки любов одна... [Текст] / С. Бобинець // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Філологія/ гол. ред. Г.В. Шумицька. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2016. – Вип. 1(35). – С. 72–75. – Бібліогр.: с. 75 (4 назви).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10941-
dc.description.abstractУ статті констатуються ключові мотиви та образи поетичної збірки В. Сурніна «Неразлюбимая»; на їхній основі визначається динаміка екзистенційних любовних трансформацій у світосприйнятті ліричного героя, переважно через світ природи. Ключові слова: мотив, ліричний образ, світосприйняття, любовна лірика, динаміка розвитку.uk
dc.description.abstractDas Kernstük des Artikels besteht in der Analyse der Leitmotive sowie der Schlagwörter-Konzepte in ihrer semantischen Entwicklung anhand der Gedichtensammlung "Неразлюбимая" ("Liebbehaltene") von Wladimir Surnin; die Dynamik der existentionellen Liebestransformationen in der Wahrnehmung der Welt wird vom lyrischen Helden vorwiegend durch seine Rezeption der Natur akzeptiert. Stichwörter: Motiv, lyrische Gestalt, Wahrnehmung der Welt, Liebeslyrik, Dynamik der Entwicklung.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesФілологія;-
dc.subjectмотивuk
dc.subjectліричний образuk
dc.subjectсвітосприйняттяuk
dc.subjectлюбовна лірикаuk
dc.subjectдинаміка розвиткуuk
dc.titleЄ тільки любов одна...uk
dc.title.alternativeThere is only one love…uk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Філологія. Випуск 1(35) - 2016

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Є ТІЛЬКИ ЛЮБОВ ОДНА....pdf329.66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.