Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10962
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСобко, О. М.-
dc.contributor.authorБойчик, І. М.-
dc.date.accessioned2016-12-09T10:31:07Z-
dc.date.available2016-12-09T10:31:07Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationСобко, О. М. Перспективи входження вітчизняної молочної індустрії на ринок ЄС шляхом посилення конкурентноспроможності бренду [Текст] / О. М. Собко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород: Видавничий дім «Гельветика», 2016. – Вип.6. Ч.3. – С. 42–49. – Бібліогр.: с. 48–49 (40 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10962-
dc.description.abstractУ роботі досліджено теорію інтелектуального капіталу та місце бренду в його структуризації. Встановлено економічну доцільність розвитку бренду за критеріями споживацьких і конкурентних переваг. Представлено оцінку основних конкурентів для української молочної індустрії на ринку ЄС. Доведено доцільність розгляду бренду як ринкового чинника інтелектуального походження, що посилює конкурентні переваги підприємства. Визначено вектори змін у межах удосконалення брендингу, які покращують перспективи входження на європейський ринок для вітчизняних молокопереобників. Обґрунтовано перспективність розробки високорентабельних еко-брендів і екологістики вітчизняної молочної продукції, що дозволить підвищити конкурентоспроможність на європейському ринку. Ключові слова: брендинг, еко-бренд, еко-кластер, екологістика, ринковий інтелектуальний капітал, конкурентоспроможність бренду, товарна марка.uk
dc.description.abstractWe have studied the theory of intellectual capital and a place in the structuring of the brand. Established economic feasibility of the development of the brand on the criteria of the consumer and competitive benefits. It provides an assessment of the main competitors Ukrainian dairy industry on the EU market. The expediency of consideration of the brand as a market factor predictive of origin, reinforcing the competitive advantages of the company. Proposed changes to the vectors within branding enhancements that improve the prospects of entering the European market of domestic molokopererabotchikov. Perspectivity development ekobrendov ekologistiki and development of the domestic dairy products that will improve the competitiveness of the European market. Key words: branding, eco-brand eco-cluster ekologistika, intellectual capital, market, brand competitiveness, trade mark.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk
dc.relation.ispartofseriesМіжжнародні економічні відносини та світове господарство;-
dc.subjectбрендингuk
dc.subjectеко-брендuk
dc.subjectеко-кластерuk
dc.subjectекологістикаuk
dc.subjectринковий інтелектуальний капіталuk
dc.subjectконкурентоспроможність брендуuk
dc.subjectтоварна маркаuk
dc.titleПерспективи входження вітчизняної молочної індустрії на ринок ЄС шляхом посилення конкурентноспроможності брендуuk
dc.title.alternativeProspects entry the Ukraine dairy industr by matket UE and branding developmentuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 6 Частина 3 - 2016



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.