Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11121
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дуло, Олена Анатоліївна | - |
dc.contributor.author | Стегура, Ольга Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2017-01-03T21:25:32Z | - |
dc.date.available | 2017-01-03T21:25:32Z | - |
dc.date.issued | 2016-08 | - |
dc.identifier.citation | Дуло О.А. Перспективи вивчення айкідо як методу корекції сколіотичної постави та тривожності у підлітковому віці (огляд літератури) / О.А. Дуло, О.В. Стегура //Science and Education a New Dimension. Natural and Technical Sciences. - IV (11). - 2016. - Issue 96. - P. 13 - 16. | uk |
dc.identifier.issn | p-ISSN 2308-5258 | - |
dc.identifier.issn | e-ISSN 2308-1996 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11121 | - |
dc.description.abstract | В оглядовій статті показана доцільність вивчення та використання технік айкідо як методу корекції сколіотичної постави та тривожності у підлітків 12-14 років. Актуальність проведеного дослідження обумовлена пошуком немедикаментозних засобів лікування, які би сприяли зменшенню рівня тривожності підлітків та корекції функціональних розладів дитячого організму, а також недостатнім вивченням співвідношення позитивних і негативних наслідків включення в заняття технік айкідо в період переходу від молодшого шкільного віку до підліткового. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Science and Education a New Dimension. Natural and Technical Sciences | uk |
dc.subject | айкідо, сколіотична постава, тривожність | uk |
dc.title | Перспективи вивчення айкідо як методу корекції сколіотичної постави та тривожності у підлітковому віці (огляд літератури) | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри клінічних дисциплін |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Dulo_O_article.doc | 86.5 kB | Microsoft Word | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.