Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11284
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАлєксєєнко, Ірина Вікторівна-
dc.date.accessioned2017-01-17T12:27:30Z-
dc.date.available2017-01-17T12:27:30Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationАлєксєєнко, І. В. Реалізація краєзнавчого компоненту змісту навчання іноземної мови у старшій школі (на матеріалі елективного курсу з англійської мови) [Текст] / І. В. Алєксєєнко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 32. – С. 12–14. – Бібліогр.: с. 14 (8 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11284-
dc.description.abstractУ статті розглядаються питання реалізації краєзнавчого компоненту змісту навчання іноземної мови і культури у старшій школі. Обґрунтовується актуальність запровадження елективного курсу «Завітайте до України» для вивчення англійської мови старшокласниками. Оприлюднюються результати аналізу опитування вчителів і учнів старших класів щодо доцільності і потреби цього курсу для практики школи. Розглядаються принципи і критерії добору краєзнавчого матеріалу відповідно до тематики курсу і програми навчання. Визначається роль краєзнавчого компоненту змісту навчання іноземної мови як засобу міжкультурного спілкування у формі «діалогу культур». Ключові слова: краєзнавчий компонент, краєзнавчі матеріали, міжкультурна комунікація, міжособистісне спілкування, «діалог культур», елективний курс.uk
dc.description.abstractThe article deals with the problems of regional ethnography component of foreign language educational and culture content in high school. The topicality of an elective course "Welcome to Ukraine" for high school students learning English has been stressed. An analysis of the course importance and requirement for school practice has been given by publicly available surveys of teachers and high school students. The principles and criteria for the regional ethnography and local history material selection according to the course and study program have been reviewed. The role of regional ethnography and local history component of the foreign language educational content as a mean of intercultural communication in the "dialogue of cultures" has been defined. Key words: regional ethnography component, local history materials, intercultural communication, interpersonal communication, "Dialogue of Cultures", an elective course, competence approach, communicative activity approach.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectкраєзнавчий компонентuk
dc.subjectкраєзнавчі матеріалиuk
dc.subjectміжкультурна комунікаціяuk
dc.subjectміжособистісне спілкуванняuk
dc.subject«діалог культур»uk
dc.subjectелективний курсuk
dc.titleРеалізація краєзнавчого компоненту змісту навчання іноземної мови у старшій школіuk
dc.title.alternativeRegional ethnography component of foreign language educational content in high school (based on elective course in English)uk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 32 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.