Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11334
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКіяновська, Наталія Михайлівна-
dc.contributor.authorРашевська, Наталя Василівна-
dc.date.accessioned2017-01-19T09:30:32Z-
dc.date.available2017-01-19T09:30:32Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationКіяновська, Н. М. Використання платформи Piazza у процесі навчання вищої математики студентів технічних ВНЗ [Текст] / Н. М. Кіяновська, Н. В. Рашевська // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 32. – С. 89–93. – Бібліогр.: с. 92 (2 назви).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11334-
dc.description.abstractУ статті описано платформу для організації позааудиторної взаємодії Piazza, що може бути використана у процесі навчання вищої математики для студентів вищих технічних навчальних закладів України. Розглянуто структуру платформи, що складається з таких розділів як оголошення, відомості про навчальні програми, ресурси курсу, звітність; визначено компоненти кожного розділу. Показано, що платформа може бути використана як додаток до системи підтримки навчання. Наведено особливості використання платформи у процесі навчання вищої математики. Описано покрокове створення класу на платформі Piazza. Ключові слова: інтерактивне навчання, платформа для позааудиторної взаємодії Piazza, система підтримки навчання, редактор формул LaTeX.uk
dc.description.abstractThe paper describes the platform for the organization of out-of-room interaction − Piazza, which can be used in teaching the higher mathematics taught to students of higher technical educational institutons of Ukraine. The structure of the platform consists of the following sections: advertisement, information about curriculum, resources, course reports; the components of each section have been describes. It has been shown that the platform can be used as a supplement to learning management system. Features of a platform in teaching higher mathematics have been defined. The steps required to create a class platform Piazza have been named.. Key words: interactive learning, platform for interaction Piazza, learning support system, an equation editor LaTeX.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectінтерактивне навчанняuk
dc.subjectплатформа для позааудиторної взаємодії Piazzauk
dc.subjectсистема підтримки навчанняuk
dc.subjectредактор формул LaTeXuk
dc.titleВикористання платформи Piazza у процесі навчання вищої математики студентів технічних ВНЗuk
dc.title.alternativeUse of Piazza platform in the process of teaching the higher mathematics to students of technical universitiesuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 32 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.