Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11334
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кіяновська, Наталія Михайлівна | - |
dc.contributor.author | Рашевська, Наталя Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2017-01-19T09:30:32Z | - |
dc.date.available | 2017-01-19T09:30:32Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Кіяновська, Н. М. Використання платформи Piazza у процесі навчання вищої математики студентів технічних ВНЗ [Текст] / Н. М. Кіяновська, Н. В. Рашевська // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 32. – С. 89–93. – Бібліогр.: с. 92 (2 назви). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11334 | - |
dc.description.abstract | У статті описано платформу для організації позааудиторної взаємодії Piazza, що може бути використана у процесі навчання вищої математики для студентів вищих технічних навчальних закладів України. Розглянуто структуру платформи, що складається з таких розділів як оголошення, відомості про навчальні програми, ресурси курсу, звітність; визначено компоненти кожного розділу. Показано, що платформа може бути використана як додаток до системи підтримки навчання. Наведено особливості використання платформи у процесі навчання вищої математики. Описано покрокове створення класу на платформі Piazza. Ключові слова: інтерактивне навчання, платформа для позааудиторної взаємодії Piazza, система підтримки навчання, редактор формул LaTeX. | uk |
dc.description.abstract | The paper describes the platform for the organization of out-of-room interaction − Piazza, which can be used in teaching the higher mathematics taught to students of higher technical educational institutons of Ukraine. The structure of the platform consists of the following sections: advertisement, information about curriculum, resources, course reports; the components of each section have been describes. It has been shown that the platform can be used as a supplement to learning management system. Features of a platform in teaching higher mathematics have been defined. The steps required to create a class platform Piazza have been named.. Key words: interactive learning, platform for interaction Piazza, learning support system, an equation editor LaTeX. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | інтерактивне навчання | uk |
dc.subject | платформа для позааудиторної взаємодії Piazza | uk |
dc.subject | система підтримки навчання | uk |
dc.subject | редактор формул LaTeX | uk |
dc.title | Використання платформи Piazza у процесі навчання вищої математики студентів технічних ВНЗ | uk |
dc.title.alternative | Use of Piazza platform in the process of teaching the higher mathematics to students of technical universities | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 32 - 2014 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ВИКОРИСТАННЯ ПЛАТФОРМИ PIAZZA У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ВИЩОЇ МАТЕМАТИКИ СТУДЕНТІВ ТЕХНІЧНИХ ВНЗ.pdf | 760.56 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.