Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11335
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКозак, Мирослава Василівна-
dc.date.accessioned2017-01-19T09:33:20Z-
dc.date.available2017-01-19T09:33:20Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationКозак, М. В. Комунікативний метод навчання іноземних мов [Текст] / М. В. Козак // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 32. – С. 93–95. – Бібліогр.: с. 94–95 (18 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11335-
dc.description.abstractУ стaттi виcвiтлeні acпeкти викoриcтaння кoмунiкaтивногo метoду нaвчaння інoземних мoв, визнaченo ключoвi хaрaктериcтики тa принципи йoгo впрoвaдження, poзглянутo пoняття кoмунiкaтивнocті, дiяльнicнoї ocнoви кoмунiкaтивнoгo нaвчaння, тa ocoбливocтi фopмувaння кoмунiкaтивної кoмпетенцiї.Вcтaновленo, щo кoмунікaтивний метoд навчaння іноземних мов є перcпективним нaпрямoм, який дaє можливіcть нaвчити cтудентів мoделювaти мoвленнєві взaємодії, викоpиcтовувaти мoву як зacіб coціaльної дії і взaємодії в умoвaх конкpетних cитуaцій cпілкувaння, і зaбезпечує pеалізaцію оcобистіcнo-opієнтовaної концепції навчaльнoгo процеcу на зaняттях іноземнoї мoви. Ключoвi слoва: мoвленнєва діяльнiсть, кoмунiкативна кoмпетенцiя, кoмунікативнo-oрієнтоване навчання, комунікативний метoд навчання іноземних мoв, принципи кoмунікативного навчання.uk
dc.description.abstractThe article touches upon the aspects of using communicative method in foreign language communication teaching. The research defines the key characteristics and principles of its implementation; the concept of communicativeness, activity basis of communicative teaching and features of communicative competence are discussed. The communicative method of teaching foreign languages has proven to be a a promising direction that makes it possible to teach students to model speech interaction, use language as a means of social action and interactions in specific communication situations and ensures the implementation of student-centered concept in the foreign language learning process. Key words: speech activity, communicative competence, communicative-oriented teaching, communicative method of teaching foreign languages, principles of communicative language teaching.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectмoвленнєва діяльнiстьuk
dc.subjectкoмунiкативна кoмпетенцiяuk
dc.subjectкoмунікативнo-oрієнтоване навчанняuk
dc.subjectкомунікативний метoд навчання іноземних мoвuk
dc.subjectпринципи кoмунікативного навчанняuk
dc.titleКомунікативний метод навчання іноземних мовuk
dc.title.alternativeCommunicative method of teaching foreign languagesuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:2014 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 32

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КОМУНІКАТИВНИЙ МЕТОД НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ.pdf156.73 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.