Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11349
Назва: Педагогічна майстерність як вищий рівень педагогічної діяльності
Інші назви: Pedagogical skills as the highest level of teaching activity
Автори: Мочан, Тетяна Михайлівна
Ключові слова: педагогічна майстерність, професійна діяльність, педагогічна діяльність
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Мочан, Т. М. Педагогічна майстерність як вищий рівень педагогічної діяльності [Текст] / Т. М. Мочан // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 32. – С. 129–131. – Бібліогр.: с. 130 (7 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються проблеми розвитку педагогічної майстерності як найвищий рівень педагогічної діяльності з огляду ступеня впровадження педагогічних знань, наявності певних властивостей, рис, розвиток яких забезпечить професійний саморозвиток педагога. Запропоновано дефініційний аналіз поняття «педагогічна майстерність», його особливості. Досліджено сутність таких його елементів як гуманістична спрямованість, професійна компетентність, педагогічні здібності; педагогічна техніка. Враховуючи специфіку педагогічної майстерності, багатовимірність цього поняття розглянуто структуру та ключові компоненти. Ключові слова: педагогічна майстерність, професійна діяльність, педагогічна діяльність.
The article deals with the problems of pedagogical skills’ development as the highest level of teaching activity, considering the extent of the pedagogical knowledge introduction, the availability of certain characteristics and features, development of which will provide professional self-development of the teacher. The article reveals the definitional analysis of the concept of "pedagogical skills" and its main features. It has also been researched the essence of such elements as humanistic orientation, professional competence, teaching ability; pedagogical technique. The structure and the key components have also been discussed, taking into account the specificity of pedagogical skills and the multidimensionality of the concept. Key words: pedagogical skills, professional activity, teaching activity.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11349
Розташовується у зібраннях:2014 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 32



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.