Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11352
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Нищак, Іван Дмитрович | - |
dc.date.accessioned | 2017-01-19T10:26:45Z | - |
dc.date.available | 2017-01-19T10:26:45Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Нищак, І. Д. Підвищення якості інженерно-графічної підготовки майбутніх учителів технологій як педагогічна проблема [Текст] / І. Д. Нищак // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 32. – С. 135–137. – Бібліогр.: с. 136–137 (3 назви). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11352 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано стан і тенденції розвитку інженерно-графічної освіти в умовах трансформаційних процесів соціально-економічного характеру. Запропоновано важливі напрямки науково-педагогічного пошуку, націлені на підвищення якості інженерно-графічної підготовки майбутніх учителів технологій у педагогічному ВНЗ: обґрунтування теоретико-методичних засад й оновлення концепції навчання інженерно-графічних дисциплін вчителя технологій; дослідження психолого-педагогічних основ навчання студентів інженерно-графічних дисциплін й врахування їх впливу на формування професійно важливих якостей майбутнього фахівця; перегляд й удосконалення методичної системи навчання студентів інженерно-графічних дисциплін як важливої складової цілісної системи професійної підготовки вчителя технологій. Ключові слова: інженерно-графічна підготовка, креслення, учитель технологій. | uk |
dc.description.abstract | The article analyzes the condition and development tendencies of engineering graphics education due to transformation processes of socio-economic nature. Important directions of scientific and pedagogical research focused on improving the quality of engineering graphics training of future teachers of technology in pedagogical high school have been proposed: grounding of theoretical and methodological foundations of the concept of learning and updating of engineering and graphic disciplines of a teacher of technology; researching the psychological and pedagogical foundations of training of students of graphic disciplines and consideration of their impact on the formation of professionally important qualities of the future specialist; revision of methodical system of training of students of graphic disciplines as an important component of an integrated system of training teachers technology. Key words: engineering and graphic preparation, the drawing, teacher of technology. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | інженерно-графічна підготовка | uk |
dc.subject | креслення | uk |
dc.subject | учитель технологій | uk |
dc.title | Підвищення якості інженерно-графічної підготовки майбутніх учителів технологій як педагогічна проблема | uk |
dc.title.alternative | Improving the quality of engineering and graphical training of teachers of technology as a pedagogical problem | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 32 - 2014 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ІНЖЕНЕРНО-ГРАФІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ.pdf | 128.67 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.