Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11352
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНищак, Іван Дмитрович-
dc.date.accessioned2017-01-19T10:26:45Z-
dc.date.available2017-01-19T10:26:45Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationНищак, І. Д. Підвищення якості інженерно-графічної підготовки майбутніх учителів технологій як педагогічна проблема [Текст] / І. Д. Нищак // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 32. – С. 135–137. – Бібліогр.: с. 136–137 (3 назви).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11352-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано стан і тенденції розвитку інженерно-графічної освіти в умовах трансформаційних процесів соціально-економічного характеру. Запропоновано важливі напрямки науково-педагогічного пошуку, націлені на підвищення якості інженерно-графічної підготовки майбутніх учителів технологій у педагогічному ВНЗ: обґрунтування теоретико-методичних засад й оновлення концепції навчання інженерно-графічних дисциплін вчителя технологій; дослідження психолого-педагогічних основ навчання студентів інженерно-графічних дисциплін й врахування їх впливу на формування професійно важливих якостей майбутнього фахівця; перегляд й удосконалення методичної системи навчання студентів інженерно-графічних дисциплін як важливої складової цілісної системи професійної підготовки вчителя технологій. Ключові слова: інженерно-графічна підготовка, креслення, учитель технологій.uk
dc.description.abstractThe article analyzes the condition and development tendencies of engineering graphics education due to transformation processes of socio-economic nature. Important directions of scientific and pedagogical research focused on improving the quality of engineering graphics training of future teachers of technology in pedagogical high school have been proposed: grounding of theoretical and methodological foundations of the concept of learning and updating of engineering and graphic disciplines of a teacher of technology; researching the psychological and pedagogical foundations of training of students of graphic disciplines and consideration of their impact on the formation of professionally important qualities of the future specialist; revision of methodical system of training of students of graphic disciplines as an important component of an integrated system of training teachers technology. Key words: engineering and graphic preparation, the drawing, teacher of technology.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectінженерно-графічна підготовкаuk
dc.subjectкресленняuk
dc.subjectучитель технологійuk
dc.titleПідвищення якості інженерно-графічної підготовки майбутніх учителів технологій як педагогічна проблемаuk
dc.title.alternativeImproving the quality of engineering and graphical training of teachers of technology as a pedagogical problemuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 32 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.