Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11367
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПопович, Ірина Євгенівна-
dc.date.accessioned2017-01-20T09:10:13Z-
dc.date.available2017-01-20T09:10:13Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationПопович, І. Є. Формування дослідницької компетенції як важлива складова професіоналізму вчителя [Текст] / І. Є. Попович // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 32. – С. 155–156. – Бібліогр.: с. 156 (3 назви).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11367-
dc.description.abstractВ статті розглядаються основні тенденції розвитку сучасної педагогічної освіти в Україні. Підкреслюється необхідність професійної підготовки вчителя-дослідника. Дослідницька компетенція вважається надзвичайно важливою складовою професіоналізму вчителя, виступає умовою його розвитку і реалізації готовності до праці. Ключові слова: Україна, вища педагогічна освіта, вчитель-дослідник.uk
dc.description.abstractIn this article the main tendencies of the development of the Ukrainian modern pedagogic educational system are considered. Very important accent is made on the training of teacher-researcher. Research competence is extremely important component of teacher professionalism, improvs the conditions for its development and readiness to work. Key words: Ukraine, system of pedagogic training, teacher-researcher.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectУкраїнаuk
dc.subjectвища педагогічна освітаuk
dc.subjectвчитель-дослідникuk
dc.titleФормування дослідницької компетенції як важлива складова професіоналізму вчителяuk
dc.title.alternativeFormation of research competence as an important component of professionalism of a teacheruk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 32 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.