Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11371
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorРацюк, Олеся Іванівна-
dc.date.accessioned2017-01-20T09:22:53Z-
dc.date.available2017-01-20T09:22:53Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationРацюк, О. І. Теоретико–методологічні засади дослідження процесів розвитку іншомовної дидактики [Текст] / О. І. Рацюк // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 32. – С. 165–167. – Бібліогр.: с. 167 (10 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11371-
dc.description.abstractУ статті розглядаються питання виникнення різних методик викладання іноземних мов у ХІХ-ХХ ст., їх взаємодії та еволюційного розвитку, спричиненого впливами соціальних факторів. Інтеграційні процеси України у сучасний Європейський простір стали базовими у галузі викладання сучасних мов і, як результат, Європейські рекомендації з мовної освіти лягли в основу Державного стандарту України з іноземних мов. Дослідження дидактичних теорій дають можливість висвітлити сутність комунікативного підходу у процесі викладання іноземної мови, що є актуальним у сучасній українській школі. Ключові слова: методика викладання іноземних мов (сучасних мов), традиційна методика (пряма, аудіовізуальна), комунікативний підхід, іншомовна дидактика, комунікативні компетенції, рівні володіння мовою.uk
dc.description.abstractThe article deals with the issue of introducing new methods of teaching foreign languages in the XIX-XX centuries and their cooperation and evolutionary development, which was caused by the influence of social factors. Integration processes into modern European space in Ukraine have become the base in the sphere of modern language teaching and as a result, the Common European Framework of Reference for Languages has been put into the foundation of State Standard of Ukraine in foreign language education. The researches of didactic theories can give us the opportunity to clarify the essence of communicative approach in foreign language teaching which is very important in modern Ukrainian school. Key words: methodology of foreign language teaching (modern language), traditional methodology (direct, audio-visual), communicative approach, foreign language didactic, communicative competence, common reference levels.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectметодика викладання іноземних мов (сучасних мов)uk
dc.subjectтрадиційна методика (пряма, аудіовізуальна)uk
dc.subjectкомунікативний підхідuk
dc.subjectіншомовна дидактикаuk
dc.subjectкомунікативні компетенціїuk
dc.subjectрівні володіння мовоюuk
dc.titleТеоретико–методологічні засади дослідження процесів розвитку іншомовної дидактикиuk
dc.title.alternativeTheoretical-methodologic foundations of researching the development processes of foreign language didacticsuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 32 - 2014



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.