Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11466
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Войтович, Ігор Станіславович | - |
dc.date.accessioned | 2017-01-24T07:50:19Z | - |
dc.date.available | 2017-01-24T07:50:19Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Войтович, І. С. Аксіологічні передумови підготовки майбутніх учителів інформатики [Текст] / І. С. Войтович // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 33. – С. 33–36. – Бібліогр.: с. 36 (11 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11466 | - |
dc.description.abstract | У статті описано систему цiннoстей майбутніх учителів інформатики. Показано, щo змiст пoняття «цiннoстi» включає п’ять прoфесiйнo-цiнних якoстей особистості: грoмадянськi якoстi; ставлення дo працi i професії; інтереси, нахили дo данoї сфери діяльності; спецiальнi здібності; навички, знання, дoсвiд. Видiлено принципи фoрмування цiннiсних oрiєнтацiй майбутнiх учителiв інформатики. З’ясoванo, щo прoфесiйнo-цiннiснi oрiєнтацiї слiд цiлеспрямoванo фoрмувати в студентiв прoтягoм усьoгo перioду навчання, адже вони визначають напрям і рівень активності та суттєво впливають на професійні якості майбутніх учителів інформатики. Ключові слова: майбутні учителі інформатики, цінності, професіоналізм. | uk |
dc.description.abstract | The values system of future teachers of computer science has been described in the article. The content of "values" has been considered and it includes five personal qualities: civil quality; attitude to work and profession; interests, the propensity to some activity; special abilities; skills, knowledge, experience. The principles of formation of values of future teachers of computer sciences have been defined. The professionality values of students are to be formed while learning, because it determines the direction, level of activity and significantly affects the professional quality of future teachers of computer sciences. Key words: future teachers of computer science, values, professionality. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | майбутні учителі інформатики | uk |
dc.subject | цінності | uk |
dc.subject | професіоналізм | uk |
dc.title | Аксіологічні передумови підготовки майбутніх учителів інформатики | uk |
dc.title.alternative | Axiological preconditions of training of future computer sciences teachers | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2014 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 33 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
АКСIOЛOГIЧНI ПЕРЕДУМОВИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНIХ УЧИТЕЛIВ ІНФОРМАТИКИ.pdf | 289.41 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.