Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11467
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГерлянд, Тетяна Миколаївна-
dc.date.accessioned2017-01-24T07:53:42Z-
dc.date.accessioned2017-01-24T07:53:45Z-
dc.date.available2017-01-24T07:53:42Z-
dc.date.available2017-01-24T07:53:45Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationГерлянд, Т. М. Експериментальне дослідження загальноосвітньої компетентності майбутніх кваліфікованих робітників-аграріїв: констатувальний етап [Текст] / Т. М. Герлянд // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 33. – С. 36–39. – Бібліогр.: с. 39 (3 назви).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11467-
dc.description.abstractУ статті викладено результати діагностичного етапу дослідження реального стану сформованості загальноосвітньої компетентності; визначено основні підходи до реалізації відповідних умов щодо формування розглянутої у цьому контексті компетентності, виокремлено її чотири рівня; здійснено детальний аналіз практики з досліджуваної проблеми, який обумовлений багатогранністю висвітлюваного виду компетентності, як важливої якості особистості під час загальноосвітньої підготовки у професійно-технічних навчальних закладах аграрного профілю. Ключові слова: діагностика, рівні, організація, загальноосвітня компетентність, методика.uk
dc.description.abstractThe article presents the results of the diagnostic phase detailed study of the real state of formation of secondary competence of future skilled workers-agrarian; main approaches to the implementation of appropriate conditions for the formation have been considered in this context as well as competence, highlighting its four levels of formation; detailed analysis the state of practice on the research problem has been carried out, which is due to versatility shined kind of competence as an important personality traits with comprehensive training in vocational schools of agrarian profile of modern Ukraine thatuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectдіагностикаuk
dc.subjectрівніuk
dc.subjectорганізаціяuk
dc.subjectзагальноосвітня компетентністьuk
dc.subjectметодикаuk
dc.titleЕкспериментальне дослідження загальноосвітньої компетентності майбутніх кваліфікованих робітників-аграріїв: констатувальний етапuk
dc.title.alternativeExperimental study of secondary competence of future skilled workers-agrarian: ascertaining stageuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 33 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.