Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11469
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГорбатюк, Роман Михайлович-
dc.contributor.authorФендьо, Олена Миколаївна-
dc.date.accessioned2017-01-24T08:01:46Z-
dc.date.available2017-01-24T08:01:46Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationГорбатюк, Р. М. Основні напрями формування професійної культури майбутніх інженерів-педагогів у галузі транспорту [Текст] / Р. М. Горбатюк, О. М. Фендьо // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 33. – С. 43–46. – Бібліогр.: с. 46 (3 назви).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11469-
dc.description.abstractУ представлених матеріалах публікації здійснено спробу обґрунтувати особливості формування професійної культури інженерів-педагогів у галузі транспорту. Проаналізовано найбільш ефективні навчальні компоненти фахової підготовки майбутніх фахівців. Пропонуються відповідні рекомендації з удосконалення організації навчально-виховного процесу на засадах кредитно-трансферної технології. Ключові слова: кредитно-трансферна технологія навчання, компоненти, професійна культура, підготовка, інженери-педагоги, транспорт.uk
dc.description.abstractThe submitted publication seeks to justify the peculiarities of the professional culture of engineers and educators in the field of transport. The most effective training components of training of future specialists have been analysed. The authors propose appropriate recommendations for improving the organization of the educational process on the basis of credit-transfer technology. Key words: credit transfer technology training components, professional culture, training, engineers, teachers, transport.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectкредитно-трансферна технологія навчанняuk
dc.subjectкомпонентиuk
dc.subjectпрофесійна культураuk
dc.subjectпідготовкаuk
dc.subjectінженери-педагогиuk
dc.subjectтранспортuk
dc.titleОсновні напрями формування професійної культури майбутніх інженерів-педагогів у галузі транспортуuk
dc.title.alternativeThe main areas of professional formation of culture of future engineers-teachers of transportuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 33 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.