Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11494
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКолесник, Наталія Євгенівна-
dc.date.accessioned2017-01-24T10:59:11Z-
dc.date.available2017-01-24T10:59:11Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationУ статті висвітлено філософсько-педагогічні ідеї формування предметно-перетворювальної компетентності молодших школярів; проаналізовано поняття «компетентність», «предметно-перетворювальна компе- тентність», «творчість», «художня творчість», «творча діяльність», «підготовка до предметно-перетворю- вальної компетентності учнів». Виявлено, що підготовка майбутніх учителів початкової школи до формування предметно-перетворювальної компетентності учнів, як складова професійної освіти, потребує узгодження з фі- лософією освіти. Ключові слова: компетентність, предметно-перетворювальна компетентність, творчість, художня творчість, творча діяльність, підготовка до предметно- перетворювальної компетентності учнів.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11494-
dc.description.abstractУ статті висвітлено філософсько-педагогічні ідеї формування предметно-перетворювальної компетентності молодших школярів; проаналізовано поняття «компетентність», «предметно-перетворювальна компе- тентність», «творчість», «художня творчість», «творча діяльність», «підготовка до предметно-перетворю- вальної компетентності учнів». Виявлено, що підготовка майбутніх учителів початкової школи до формування предметно-перетворювальної компетентності учнів, як складова професійної освіти, потребує узгодження з фі- лософією освіти. Ключові слова: компетентність, предметно-перетворювальна компетентність, творчість, художня творчість, творча діяльність, підготовка до предметно- перетворювальної компетентності учнів.uk
dc.description.abstractThe article has refl ected the philosophical and pedagogical ideas of formation of in-converting competence of junior schoolchildren. The author has analysed the following concepts :"competence", "subject-converting competence", "work", "artistic work", "creative activity", "preparation to the subject-converting competence of pupils". It has been found that preparation of future teachers of primary schools to the formation of subject-converting competence of pupils, as a constituent of professional education, needs the concordance with philosophy of education. In conditions of building an independent Ukrainian state whith changing socio-cultural context of education, the demand increases both: in theory and in methodical organization of pupils; in creating conditions for the development of professional knowledge and skills, experience and creative ways of transformation and adaptation to the subject-converting competence in higher education. Therefore important for our study is the study of professional skills of future teachers of primary school. In particular, the project activity requires students` acquiring of professional planning features of creative process of art design, modelling and simulation. Key words: competence, in-converting competence, work, artistic work, creative activity, preparation to the in-converting competence of children.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ «Говерла»uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectкомпетентністьuk
dc.subjectпредметно-перетворювальна компетентністьuk
dc.subjectтворчістьuk
dc.subjectхудожня творчістьuk
dc.subjectтворча діяльністьuk
dc.subjectпідготовка до предметно- перетворювальної компетентності учнівuk
dc.titleФілософсько-педагогічні ідеї у підготовці майбутніх учителів початкової школи до формування предметно-перетворювальної компетентності учнівuk
dc.title.alternativePhilosophical-pedagogical ideas in preparation of future teachers of primary schools to the formation of subject-converting competence of pupilsen
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 36 - 2015



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.