Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11532
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМикитенко, Наталія Олександрівна-
dc.date.accessioned2017-01-26T11:00:25Z-
dc.date.available2017-01-26T11:00:25Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationМикитенко, Н. О. Реалізація диференційного підходу до формування іншомовної професійної компетентності майбутніх фахівців природничого профілю [Текст] / Н. О. Микитенко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 33. – С. 118–121. – Бібліогр.: с. 121 (11 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11532-
dc.description.abstractСтаттю присвячено актуальній проблемі реалізації диференційного підходу до формування іншомовної професійної компетентності майбутніх фахівців природничих спеціальностей. Уточнено сутність поняття «іншомовна професійна компетентність фахівця природничого профілю» та визначено рівні сформованості іншомовної професійної компетентності майбутніх фахівців природничого профілю з опорою на Загальноєвропейські рекомендації з мовної освіти. Схарактеризовано структуру іншомовної професійної компетентності майбутніх фахівців природничих спеціальностей. Визначено можливості формування іншомовної професійної компетентності майбутніх фахівців природничого профілю на засадах диференційного підходу на організаційному та змістовому рівнях. Ключові слова: диференційний підхід, іншомовна професійна компетентність, структура компетентності, рівні сформованості компетентності, фахівці природничого профілю.uk
dc.description.abstractThe article elucidates the problem of implementing the differential approach to ESP competence building in students majoring in sciences. The essence of the concept "ESP competence of a specialist of natural profile" has been specified and levels of ESP competence of students majoring in sciences have been determined on the basis of Common European Framework of Reference for Languages. The structure of ESP competence of students majoring in sciences has been characterized. Ways of building ESP competence in students majoring in sciences at organizational and contents levels based on the differential approach have been defined. Key words: differential approach, ESP competence, competence structure, levels of competence development, specialists of natural profile.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectдиференційний підхідuk
dc.subjectіншомовна професійна компетентністьuk
dc.subjectструктура компетентностіuk
dc.subjectрівні сформованості компетентностіuk
dc.subjectфахівці природничого профілюuk
dc.titleРеалізація диференційного підходу до формування іншомовної професійної компетентності майбутніх фахівців природничого профілюuk
dc.title.alternativeImplementation of differential approach to the formation of foreign language professional competence of future natural profile specialistsuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 33 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.