Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11545
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПришляк, Оксана Юріївна-
dc.date.accessioned2017-01-26T11:44:38Z-
dc.date.available2017-01-26T11:44:38Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationПришляк, О. Ю. Упровадження стандартів професійного розвитку фахівців соціономічної сфери: зарубіжний досвід [Текст] / О. Ю. Пришляк // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 33. – С. 159–163. – Бібліогр.: с. 163 (5 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11545-
dc.description.abstractУ статті розкрито суть професійного розвитку фахівців соціономічної сфери; схарактеризовано вплив на досліджуваний процес Національної асоціації соціальних працівників, Ради з освіти у соціальній роботі, Служба Сім’ї Америки, Асоціації державного соціального забезпечення Америки, Ліги соціального забезпечення дітей Америки та інших професійних об’єднань. Проаналізовано найбільш поширені індивідуальні, групові та колективні форми професійного розвитку фахівців соціономічної сфери у США. Охарактеризовано інноваційні форми професійного розвитку (теленаставництво, супервізія, програми професійного розвитку), що заслуговують на упровадження в Україні. Ключові слова: соціономічна сфера, фахівці соціономічної сфери, професійний розвиток, форми професійного розвитку, стандарти професійного розвитку, професійне становлення, тенденції розвитку педагогічної освіти.uk
dc.description.abstractThe paper presents the essence of professional development of the specialists of socionomy sphere; the effect on the investigated process of the National Association of Social Workers, Board of Social Work, Family Services of America, American Public Welfare Association, Child Welfare League of America and other professional associations has been characterized. The most common individual, group and collective forms of professional development of specialists of socionomy sphere in the United States have been analyzed. The characteristic of innovative forms of professional development (telesupervision, supervision, professional development program) that deserve implementation in Ukraine has been grounded. Key words: socionomy sphere, specialists of socionomy sphere, professional development, forms of professional development, standards of professional development, and trends in pedagogical education.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectсоціономічна сфераuk
dc.subjectфахівці соціономічної сфериuk
dc.subjectпрофесійний розвитокuk
dc.subjectформи професійного розвиткуuk
dc.subjectстандарти професійного розвиткуuk
dc.subjectпрофесійне становленняuk
dc.subjectтенденції розвитку педагогічної освітиuk
dc.titleУпровадження стандартів професійного розвитку фахівців соціономічної сфери: зарубіжний досвідuk
dc.title.alternativeImplementation of standards of professional development of socionomy sphere specialists: foreign experienceuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 33 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.