Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11580
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЛабінська, Богдана Ігорівна-
dc.date.accessioned2017-01-27T09:24:15Z-
dc.date.available2017-01-27T09:24:15Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationЛабінська, Б. І. Особливості навчання іноземних мов на закарпатті (друга половина XIX – перша половина XX ст.) [Текст] / Б. І. Лабінська // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2015. – Вип. 36. – С. 108–111. – Бібліогр. : с. 110 (7 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11580-
dc.description.abstractУ статті розглянуто основні тенденції розвитку методики навчання іноземних мов на Закарпатті у другій половині XIX – першій половині XX ст. Проаналізовано передумови розвитку методики, навчальні програми з іноземних мов. Доведено, що віднайдені і представлені навчальні програми належать до категорії синтетичних навчальних програм тематичного і ситуативного типів. Визначено і описано реалізацію прямого і змішаного методів навчання іноземних мов у тогочасних школах. Ключові слова: навчання іноземних мов, навчальні програми з іноземних мов, прямий метод навчання, змішаний метод навчання.uk
dc.description.abstractThe article reviews the main trends in language teaching methodology in Transcarpathia in the second half of the XIX - the first half of the XX century. The preconditions of the development of the methodology, teaching curricula in foreign languages have been analyzed. It has been proved that the found and presented teaching curricula belong to the category of synthetic curricula of the thematic and situational types. The implementation of direct and mixed methods of teaching foreign languages in contemporary schools have been defi ned and described. Study topics, that students had to learn during training, and within which lexical-grammatical material was selected, form the basis of thematic curricula. In addition, the content of the curricula of FL was a certain sequence of real and imaginary situations, in which a teacher and students participated. The main purpose of such training curricula was the acquisition of language and speech skills required and standard for use in communicative situations. The that time needs and interests of students were considered in selecting speech situations. Key words: teaching foreign languages, teaching curricula in foreign languages, direct teaching method, mixed method of teachinguk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ «Говерла»uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectнавчання іноземних мовuk
dc.subjectнавчальні програми з іноземних мовuk
dc.subjectпрямий метод навчанняuk
dc.subjectзмішаний метод навчанняuk
dc.titleОсобливості навчання іноземних мов на Закарпатті (друга половина XIX – перша половина XX ст.)uk
dc.title.alternativePeculiarities of teaching foreign languages in the Transcarpathia (the second half of the XIX – the first half of the XX cent.)en
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:2015 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 36



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.