Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11591
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПоліщук, Віра Аркадіївна-
dc.date.accessioned2017-01-27T12:19:25Z-
dc.date.available2017-01-27T12:19:25Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationПоліщук, В. А. Особливості підготовки соціальних працівників до роботи з дітьми групи “ризику” у Великій Британії [Текст] / В. А. Поліщук // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2015. – Вип. 36. – С. 138–141. – Бібліогр. : с. 140 (8 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11591-
dc.description.abstractУ статті розкрито трактування суті поняття діти групи «ризику»; схарактеризовано провідні принципи, зміст і форми соціальної роботи з означеною категорією дітей у Великій Британії; наголошено на системному характері здійснюваної роботи; охарактеризовано окремі аспекти професійної підготовки соціальних працівників у вищих навчальних закладах до роботи з дітьми групи «ризику» на рівні бакалаврату та магістратури; розкрито особливості цього процесу: співпрацю університетів і соціальних закладів; інтеграцію теорії і практики, різноманітність моделей практичної підготовки. Ключові слова: соціальний працівник, соціальна робота, діти групи «ризику», соціальна робота з дітьми групи «ризику», принципи соціальної роботи з дітьми групи «ризику», професійна підготовка соціальних працівників, особливості професійної підготовки соціальних працівників до роботи з дітьми групи «ризику».uk
dc.description.abstractThe article deals with the interpretation of the essence of the concept of “children at risk group”; characterizes the leading principles, content and form of social work with a specifi c category of children in the UK; emphasizes the systemic nature of the work carried out; shows the main aspects of the social workers university training at undergraduate and graduate levels to work with “children at risk group”. Special attention is paid to the analysis of the main features of this process: cooperation of universities and social institutions; integration of theory and practice, a variety of models of practical training. Key words: social workers, social work, “children at risk group”, social work with “children at risk group”, the principles of social work with “children at risk group”, social workers professional training, peculiarities of social workers professional training to work with “children at risk group”uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ «Говерла»uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectсоціальний працівникuk
dc.subjectсоціальна роботаuk
dc.subjectдіти групи «ризикуuk
dc.subjectсоціальна робота з дітьми групи «ризикуuk
dc.subjectпринципи соціальної роботи з дітьми групи «ризику»uk
dc.subjectпрофесійна підготовка соціальних працівниківuk
dc.subjectособливості професійної підготовки соціальних працівників до роботи з дітьми групи «ризику»uk
dc.titleОсобливості підготовки соціальних працівників до роботи з дітьми групи «ризику» у Великій Британіїuk
dc.title.alternativeThe specificity of social workers training to work with children at "risk" in the UKen
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 36 - 2015



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.