Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11601
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСлюсар, Тетяна Антонівна-
dc.contributor.authorЗабалуй, Катерина Станіславівна-
dc.date.accessioned2017-01-27T13:02:00Z-
dc.date.available2017-01-27T13:02:00Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationСлюсар, Т. А. Удосконалення мовлення молодших школярів під час вивчення синтаксису [Текст] / Т. А. Слюсар, К. С. Забалуй // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2015. – Вип. 36. – С. 164–167. – Бібліогр. : с. 166 (5 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11601-
dc.description.abstractУ статті розглянуто питання вибору найоптимальніших шляхів у роботі вчителя, які сприяють покращенню. мовлення дітей молодшого шкільного віку під час вивчення словосполучень та речень. Визначені основні завдання навчальних занять з української мови. Виділені найоптимальніші умови, які сприяють розвитку і удосконаленню мовлення учнів. Окреслені основні етапи подальшого покращення мовлення на уроках української мови починаючи з 1 по 4 клас. Проаналізовані основні види роботи у навчальній діяльності, які спрямовані на розвиток комунікативних умінь учнів, такі як: уроки зв’язного мовлення, творчі вправи, ситуаційні ролі. Розкрито питання важливості збагачення словникового запасу учнів. Ключові слова: комунікативно-мовленнєві вміння, вправа, багатство словникового запасу, ситуативність мовлення, творчі вправи.uk
dc.description.abstractThe issues of teachers choice of the most appropriate to enhance the speech of children of primary school age in the study of phrases and sentences have been considered. The main task of training sessions in Ukrainian have been defi ned. The most optimal conditions contributing to the development and improvement of pupils' speech have been defi ned. The basic steps to further improvement of speech at the Ukrainian lessons from 1 to 4 grades have been mentioned. The analysis of main types of training activities aimed at developing students' communicative skills have been defi ned, such as coherent speech lessons, creative exercises, situational role. Reveals the importance of enriching vocabulary students. To arouse students' interest in learning new vocabulary and to ensure the effectiveness of learning, teachers are to plan well the work on dictionary. It has been proved that the main way of improving the effi ciency of a teacher with students to improve speech are: coherent speech lessons, creative exercises, work on the means of expression, vocabulary enrichment. Equally important are the conditions that must prevail in the classroom, which is in the process of improving speech juniors. Key words: communicative speech skills, exercising, richness of vocabulary, situational speech, creative exercises.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ «Говерла»uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectкомунікативно-мовленнєві вмінняuk
dc.subjectвправаuk
dc.subjectгатство словникового запасуuk
dc.subjectтворчі вправиuk
dc.titleУдосконалення мовлення молодших школярів під час вивчення синтаксисуuk
dc.title.alternativeSpeech improvement in younger pupils while studying syntaxen
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:2015 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 36



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.