Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11618
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сорока, Ольга Вікторівна | - |
dc.date.accessioned | 2017-01-30T09:22:34Z | - |
dc.date.available | 2017-01-30T09:22:34Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Сорока, О. В. Зарубіжний досвід підготовки арт-терапевтів [Текст] / О. В. Сорока // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2015. – Вип. 36. – С. 167–170. – Бібліогр. : с. 169–170 (13 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11618 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена вивченню зарубіжного досвіду підготовки арт-терапевтів. Зроблено історичний аналіз спадщини педагогів-гуманістів, оскільки арт-терапія – це гуманний засіб взаємодії з молодшими школярами у навчально-виховному процесі початкової школи. Встановлено, що в європейських країнах сфери використання арт-терапії постійно розширюються, арт-терапевти працюють у державних і приватних установах. Охарак- теризовано особливості підготовки арт-терапевтів у Великобританії, Швейцарії, США. Визначено, що на сьогоднішній день у багатьох зарубіжних країнах склалася стійка система арт-терапевтичної освіти як самостійної педагогічної спеціальності. Ключові слова: арт-терапевт, арт-терапія, арт- терапевтичні технології, зарубіжний досвід, підготовка. | uk |
dc.description.abstract | The article is devoted to learning of foreign experience of training the art-therapists. The historical analysis of heritage of humanist-pedagogues has been conducted, so far as the art-therapy is a humane tool of cooperation with pupils during the educational process in a primary school. It has been defi ned that spheres of using the art-therapy in European countries are constantly developed. Art-therapists work in public and private institutions, among them colleges, schools, orphanages, socialcorrectional services, institutions of a closed type, homes for the disabled, geriatric homes, art studios, hospitals, clinics, medical centers. The peculiarities of training the art-therapy in Great Britain, Switzerland, the USA have been charcterised. It has been determined that nowadays a stable system of art therapeutical education as an independent teaching profession has been formed in many European countries. Implementation of art-therapy in higher educational institutions establishes conditions for consistent combination of processes of individualization, socialization and professionalization of students. Key words: art-therapist, art-therapy, art-therapeutical technologies, foreign experience, training. 8 | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ «Говерла» | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | арт-терапевт | uk |
dc.subject | арт-терапія | uk |
dc.subject | арт- терапевтичні технології | uk |
dc.subject | зарубіжний досвід | uk |
dc.subject | підготовка | uk |
dc.title | Зарубіжний досвід підготовки арт-терапевтів | uk |
dc.title.alternative | Foreign experience of training the art-therapists | en |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Располагается в коллекциях: | 2015 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 36 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Зарубіжний досвід підготовки арт-терапевтів.pdf | 206.28 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.