Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11630
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Білий, Василь Володимирович | - |
dc.date.accessioned | 2017-01-30T10:38:58Z | - |
dc.date.available | 2017-01-30T10:38:58Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Білий, В. В. Психолого-педагогічні особливості проектування віртуального навчального середовища [Текст] / В. В. Білий // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2015. – Вип. 35. – С. 30–32. – Бібліогр.: с. 31–32 (6 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11630 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано найпоширеніші теорії і концепції навчання для визначення психолого-педагогічних особливостей проектування віртуального навчального середовища інженерів-педагогів у галузі комп’ютерних технологій. Розглянуто класифікацію мотивації користувачів ВНС (ділова мотивація, пізнавальна мотивація, мотивація співробітництва, рекреаційна мотивація, мотивація самоствердження), що дозволило виокремити їх в окремі групи. Сформульовано низку загальних рекомендацій для проектування віртуального навчального середовища з урахуванням психолого-педагогічних особливостей. Ключові слова: віртуальне навчальне середовище, інженер-педагог, проектування, психолого-педагогічні особливості. | uk |
dc.description.abstract | The article analyses the most common theory and concept studies to determine the psychological and pedagogical design features a virtual learning environment engineer-teachers in computer technology. We consider the classification of motivation virtual learning environment (VLE) users (business motivation, cognitive motivation, motivation cooperation recreational motivation, motivation assertiveness), which allowed them to distinguish the separate groups. Determined that prolonged exposure to some of colors used in a virtual learning environment leads to a "braking" and even depression in students, in particular engineers educators in computer technology. Formulated certain patterns to choose color range VLE training of engineers-teachers in computer technology. Determined that the foundation of examined pedagogical concept teaching is educational and cognitive activities of students. A number of general recommendations for the design of a virtual learning environment, taking into account psychological and pedagogical features. Key words: virtual learning environment, engineer-teacher, engineering, psychological and pedagogical features. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | віртуальне навчальне середовище | uk |
dc.subject | інженер-педагог | uk |
dc.subject | проектування | uk |
dc.subject | психолого-педагогічні особливості | uk |
dc.title | Психолого-педагогічні особливості проектування віртуального навчального середовища | uk |
dc.title.alternative | Psychological and educational features of projecting the virtual learning environment | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Розташовується у зібраннях: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 35 - 2015 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОЕКТУВАННЯ ВІРТУАЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА.pdf | 219.05 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.