Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11937
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГабовда, Анжеліка Міланівна-
dc.contributor.authorКравченко, Тетяна Миколаївна-
dc.date.accessioned2017-02-15T09:38:25Z-
dc.date.available2017-02-15T09:38:25Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationГрабовда, А. М. Історико-соціальні чинники культурологічного оновлення змісту навчання іншомовного спілкування [Текст] / А. М. Грабовда, Т. М. Кравченко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2012. – Вип. 24. – С. 36-39. – Бібліогр.: с. 39 (15 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11937-
dc.description.abstractУ статті автори висвітлюють проблему соціально-культурної обумовленості навчання іншомовного спілкування, важливість культурології, лінгвокраїнознавства та лінгвокультурології при вивченні іноземної мови, оскільки це спливає на змістовий і національно-культурний аспект навчального процесу. Ключові слова: національно-культурний аспект, навчальний процес, культурологія, лінгвокраїнознавство, лінгвокультурологія.uk
dc.description.abstractThe authors highlighted the problem of socio-cultural conditionality of teaching foreign language communication, the importance of cultural studies, linguistic and cultural studies when studying a foreign language, because it influences content and national-cultural aspect of the educational process. Key words: national-cultural aspect, the learning process, cultural studies, linguistics and country studies, cultural studies.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectнаціонально-культурний аспектuk
dc.subjectнавчальний процесuk
dc.subjectкультурологіяuk
dc.subjectлінгвокраїнознавствоuk
dc.subjectлінгвокультурологіяuk
dc.titleІсторико-соціальні чинники культурологічного оновлення змісту навчання іншомовного спілкуванняuk
dc.title.alternativeHistorical and social factors of culturological content updating of teaching the foreign language communicationuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 24 - 2012



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.