Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11948
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКізин, Ірина Василівна-
dc.date.accessioned2017-02-15T10:49:56Z-
dc.date.available2017-02-15T10:49:56Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationКізин, І. В. Реконструкція моделей художньо-трудової підготовки у реформаторській педагогіці [Текст] / І. В. Кізин // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2012. – Вип. 24. – С. 62-64. – Бібліогр.: с. 64 (15 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11948-
dc.description.abstractУ статті зроблено виклад педагогічних ідей (Е. Жарського; Г. Кершенштайнера; В. Дільтея; Дж. Дьюї), зокрема про художньо-трудове виховання у контексті реформаторської педагогіки. Визначено місце, роль і значення трудового виховання у навчально-виховному процесі в контексті української та світової, зокрема реформаторської, педагогіки ХХ ст. Ключові слова: трудове виховання, естетичне виховання, педагогіка культури, реформаторська педагогіка.uk
dc.description.abstractThe author of the article has considered the pedagogical ideas (E.Zharskyy, G.Kerschensteiner, W.Dilthey, D.Deveu) on artistic-labour education in the context of reformative pedagogics; The place, role and value of labour education in the educational process in the context of Ukrainian and world, in particular reformative pedagogics of the XXth century have been defined. Keywords: labour education, aesthetically beautiful education, pedagogics of culture, reformative pedagogics.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectтрудове вихованняuk
dc.subjectестетичне вихованняuk
dc.subjectпедагогіка культуриuk
dc.subjectреформаторська педагогікаuk
dc.titleРеконструкція моделей художньо-трудової підготовки у реформаторській педагогіціuk
dc.title.alternativeReconstruction of models of artistic-labour training in the reformist pedagogy (G.Kerschensteiner, W.Dilthey, D.Deveu etc.)uk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:2012 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 24



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.