Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11967
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКухта, Марія Іванівна-
dc.date.accessioned2017-02-15T12:42:42Z-
dc.date.available2017-02-15T12:42:42Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationКухта, М. І. Педагогічні погляди Ю. Гуци-Венеліна [Текст] / М. І. Кухта // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2012. – Вип. 24. – С. 87-89. – Бібліогр.: с. 89 (1 назва).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11967-
dc.description.abstractСтаття вміщує аналіз рукопису закарпатського вченого-славіста Ю.Гуци-Венеліна «О воспитании юношества», вперше опублікованого через 165 років після його смерті. Ключові слова: виховання, юнацький вік, моральне виховання, закон «моральної пощади», педагогічне недбальство.uk
dc.description.abstractThe author of the article has conducted the analysis of the manuscript of the transcarpathian scholar and specialist of Slav languages and literature J.Venelin-Gutsa «About adolescents-rearing», which was published at first time 165 years after his death. Key words: adolescents-rearing, adolescent age, moral education, law of «moral mercy», pedagogical negligence.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectвихованняuk
dc.subjectюнацький вікuk
dc.subjectморальне вихованняuk
dc.subjectзакон «моральної пощади»uk
dc.subjectпедагогічне недбальствоuk
dc.titleПедагогічні погляди Ю. Гуци-Венелінаuk
dc.title.alternativePedagogical views of Hutsa-Venelinuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 24 - 2012

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ПЕДАГОГІЧНІ ПОГЛЯДИ Ю.ГУЦИ-ВЕНЕЛІНА.pdf184.78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.