Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11997
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Розман, Ірина Іллівна | - |
dc.date.accessioned | 2017-02-16T09:15:33Z | - |
dc.date.available | 2017-02-16T09:15:33Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Розман, І. І. Використання проектних технологій при вивченні світової літератури [Текст] / І. І. Розман // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2012. – Вип. 24. – С. 137-140. – Бібліогр.: с. 140 (5 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11997 | - |
dc.description.abstract | Актуальність матеріалу, викладеного у статті, обумовлена тим, що саме проектна діяльність сьогодні є одною з найперспективніших складових освітнього процесу і тому створює умови творчого саморозвитку та самореалізації учнів, формує всі необхідні життєві компетентності, що Радою Європи визначені як основні в ХХІ столітті. У статті розглядається питання про особливості впровадження методу проектного навчання для використання його на уроках світової літератури. Особлива увага приділяється методам та видам формування самостійності учнів у сфері пізнавальній діяльності, що є запорукою творчого підходу до вивчення світової літератури. Синтез, узагальнення та систематизацію варто використовувати лише після здійснення детального літературного аналізу. Створюючи проекти, учні усвідомлюють особистісну значимість поставлених проблем, узятих із реального життя. Ключові слова: освітня проблема, технологія проектування, дослідницький характер, інтелектуальна діяльність, моделювання певних умов. | uk |
dc.description.abstract | The author of the article has paid much attention to methods and types of formation of independency of pupils in the sphere of cognitive activity, which is the base for creative approach to the study of the world literature. Synthesis, generalization, systematization should be used only after the detailed literary analysis. Keywords: educational problem, technology of design, research character, intellectual activity, simulation of certain conditions. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | освітня проблема | uk |
dc.subject | технологія проектування | uk |
dc.subject | дослідницький характер | uk |
dc.subject | інтелектуальна діяльність | uk |
dc.subject | моделювання певних умов | uk |
dc.title | Використання проектних технологій при вивченні світової літератури | uk |
dc.title.alternative | Using design technologies in studying the world literature | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Розташовується у зібраннях: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 24 - 2012 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ВИКОРИСТАННЯ ПРОЕКТНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ ВИВЧЕННІ СВІТОВОЇ ЛІТЕРАТУРИ.pdf | 197.98 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.