Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12017
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧутора, Маріанна Володимирівна-
dc.date.accessioned2017-02-16T10:28:44Z-
dc.date.available2017-02-16T10:28:44Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationЧутора, М. В. Підходи до розуміння сутності явища стигми [Текст] / М. В. Чутора // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2012. – Вип. 24. – С. 199-203. – Бібліогр.: с. 202 (11 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12017-
dc.description.abstractВ статті наведений короткий огляд загальних підходів до обґрунтування та визначення поняття стигми. Подано аналіз даного поняття та розгляд його ключових характеристик з точки зору різних наукових напрямків. Ключові слова: стигма, стигматизація, нерівність, теорія «навішування ярликів», унітарна теорія стигматизації.uk
dc.description.abstractThe article gives a brief overview of general approaches to the study and definition of stigma as well as the analysis of this concept and addressing key its key characteristics in terms of different scientific fields. Key words: stigma, stigmatization, inequality, the theory of "labeling", unitary theory of stigmatization.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectстигмаuk
dc.subjectстигматизаціяuk
dc.subjectнерівністьuk
dc.subjectтеорія «навішування ярликів»uk
dc.subjectунітарна теорія стигматизаціїuk
dc.titleПідходи до розуміння сутності явища стигмиuk
dc.title.alternativeApproaches to understanding the nature stigma phenomenauk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 24 - 2012

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ПІДХОДИ ДО РОЗУМІННЯ СУТНОСТІ ЯВИЩА СТИГМИ.pdf186.74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.