Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12134
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЯковенко, Т. І.-
dc.date.accessioned2017-02-23T09:52:15Z-
dc.date.available2017-02-23T09:52:15Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЯковенко, Т. І. Моделювання ефективності маркетингової діяльності на основі інтегрального показника розвитку підприємств рекламної галузі [Текст] / Т. І. Яковенко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород: Гельветика, 2016. – Вип.8. Ч. 2. – С. 123–127. – Бібліогр.: с. 126 (4 назви).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12134-
dc.description.abstractУ статті запропоновано оцінити ефективність маркетингової діяльності підприємств рекламної галузі на основі застосування інтегрального показника. Розкрито методику оцінки ефективності маркетингової діяльності підпри- ємств рекламної галузі та виділено її етапи. Виділено основні цілі маркетингової ефективності. Згідно з результатами розрахунків інтегральних показників ефективності маркетингової діяльності підприємств рекламної галузі в Полтавській області, визначено загальний інтегральний показник та запропоновано шляхи вдосконалення маркетингової політики. Ключові слова: інтегральний показник, ефективність, маркетингова діяльність, рекламна галузь, розвиток.uk
dc.description.abstractThe paper presents evaluate the effectiveness of marketing activities of companies advertising industry through the use of integrated indicator. Reveals the methodology for assessing the effectiveness of marketing activities of enterprises and advertising industry allocated its stages. The main purpose of marketing effectiveness. According to the estimates of integrated performance marketing activities of companies advertising industry in Poltava region defined general integral indicator and suggest ways of improving marketing policy. Key words: integral index, efficiency, marketing activities and advertising industry development.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk
dc.relation.ispartofseriesМіжнародні економічні відносини та світове господарство;-
dc.subjectінтегральний показникuk
dc.subjectефективністьuk
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk
dc.subjectрекламна галузьuk
dc.subjectрозвитокuk
dc.titleМоделювання ефективності маркетингової діяльності на основі інтегрального показника розвитку підприємств рекламної галузіuk
dc.title.alternativeModeling of marketing effectiveness based on integral indicator of enterprises advertising indastryuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 8 Частина 2 - 2016

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
МОДЕЛЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.pdf358.82 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.