Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12207
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМогилова, А. Ю.-
dc.contributor.authorРешетнікова, І. В.-
dc.date.accessioned2017-02-27T08:41:20Z-
dc.date.available2017-02-27T08:41:20Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationМогилова, А. Ю. Особливості маркетингу на ринку освітніх послуг [Текст] / А. Ю. Могилова, І. В. Решетнікова // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Видавничий дім «Гельветика», 2016. – Вип. 10 Ч. 2. – С. 21–25. – Бібліогр.: с. 25 (11 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12207-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано сучасний стан ринку освітніх послуг в Україні, виявлено тенденції його розвитку. Визначено відмінності у напрямах фінансових видатків у сфері освіти в Україні та в провідних європейських країнах. Дано рекомендації щодо розвитку науково-дослідної діяльності у ВНЗ через створення вузівсько-промислових дослідницьких центрів. Згідно з моделлю AIDA узагальнено вплив елементів маркетинг-міксу на формування споживацьких уподобань на ринку освітніх послуг. Дано пропозиції щодо розробки комплексу функцій департаменту маркетингу ВНЗ. Ключові слова: маркетинг, підприємство, освітні послуги, AIDA, маркетинг-мікс, комплекс маркетингу.uk
dc.description.abstractThe article analyzes the current state of the education market in Ukraine, tendencies of its development. Identified differences in the directions of financial expenses in the field of education in Ukraine and in the leading European countries. The recommendations on the development of research activities at universities through the creation of college and industrial research centers. According to the AIDA model determined the effect of the elements of the marketing mix in the formation of consumer preferences in the market of educational services. Proposals for the development of the complex of the university marketing department functions. Key words: marketing, enterprise, educational services, AIDA, marketing mix, marketing mix.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk
dc.relation.ispartofseriesМіжнародні економічні відносини та світове господарство;-
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectпідприємствоuk
dc.subjectосвітні послугиuk
dc.subjectAIDAuk
dc.subjectмаркетинг-міксuk
dc.subjectкомплекс маркетингуuk
dc.titleОсобливості маркетингу на ринку освітніх послугuk
dc.title.alternativeFeatures of marketing in the educational services marketuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 10 Частина 2 - 2016

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГУ НА РИНКУ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ.pdf277.39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.