Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12501
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГоріна, Г. О.-
dc.date.accessioned2017-03-17T09:43:53Z-
dc.date.available2017-03-17T09:43:53Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationГоріна, Г. О. Трансформація просторової поляризації світового туристичного ринку [Текст] / Г. О. Горіна // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Видавничий дім «Гельветика», 2016. – Вип. 7 Ч. 1. – С. 88–92. – Бібліогр.: с. 91 (10 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12501-
dc.description.abstractУ статті узагальнено сучасні моделі та концепції просторової поляризації світового туристичного ринку. Досліджено трансформаційні здвиги в поляризованій системі світового туристичного ринку на основі співвідношення двох ключових параметрів розвитку туристичної індустрії: інтенсивності туристичних потоків та надходжень від туристичної діяльності. Визначено сучасні тенденції в ієрархічній структурі світового туристичного ринку. Ключові слова: просторова поляризація, туристичний ринок, туризм, туристичні потоки, мезорегіони туризму.uk
dc.description.abstractThe article summarizes modern models and concepts of spatial polarization of the world tourism market. The research of transformational changes in the polarized system of the world tourism market is carried out. It was based on the ratio of two key parameters of development of the tourism industry: the intensity of tourist flows and tourism receipts. The current trends in the hierarchical structure of world tourism market are defined. Key words: spatial polarization, tourism market, tourism, tourist flows, mesoregions of tourism.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk
dc.relation.ispartofseriesМіжнародні економічні відносини та світове господарство;-
dc.subjectпросторова поляризаціяuk
dc.subjectтуристичний ринокuk
dc.subjectтуризмuk
dc.subjectтуристичні потокиuk
dc.subjectмезорегіони туризмуuk
dc.titleТрансформація просторової поляризації світового туристичного ринкуuk
dc.title.alternativeTransformation of spatial polarization of the global tourist marketuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 7 Частина 1 - 2016



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.