Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12706
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМаловичко, С. В.-
dc.date.accessioned2017-03-29T10:43:46Z-
dc.date.available2017-03-29T10:43:46Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationМаловичко, С. В. Концептуальна модель визначення стратегії управління електронною торгівлею підприємства [Текст] / С. В. Маловичко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", 2016. – Вип. 7, Ч. 2. – С. 82–86. – Бібліогр.: с. 85 (8 назв). – Рез. рос. та англ. мовами.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12706-
dc.description.abstractМетою роботи є запропонування нової прогресивної концепції визначення стратегії управління електронною торгівлею підприємства. Автором означено мету, об’єкт та предмет запропонованої концепції, методи дослідження, проаналізовано та узагальнено теоретичні підходи до розуміння терміну «електронна торгівля». Для визначення стратегії управління електронною торгівлею підприємства сформульовано концептуальні підходи. Визначено принципи визначення стратегії управління електронною торгівлею підприємства. Запропоновано механізм формування стратегії управління електронною торгівлею підприємства, який є основоположною складовою частиною запропонованої концепції визначення стратегії управління електронною торгівлею підприємства, що відображає логіку прийняття рішення щодо визначення зазначеної стратегії і актуалізує формалізацію її конститутивних атрибутів. Ключові слова: електрона торгівля, підприємство, принципи, стратегія управління.uk
dc.description.abstractThe purpose of the paper is to offer the new progressive conception of defining the strategy of management e-commerce of an enterprise. The author defined the aim, the object and article of an offer conception, methods the researches analysed and the generalized theoretical going near understanding of term «electronic commerce». For the decision of strategy of management electronic commerce of enterprise conceptual approaches are set forth, namely: system, complex, logical, logistic, marketing, dynamic, structural, having a special purpose and processing. Such principles of defining the strategy for management of e-commerce of an enterprise as integrity, dynamism, determination, adaptivity, complexity, integration, firmness, interdependence with an environment, hierarchicalness, ontogenesis, synergy, equifinality, holism, manageability, structuralness, information awareness, efficiency, individualization, scientific approach, uncertainty, stage, adequacy, economy, differentiation. The mechanism of form- ing the strategy of management for e-commerce of an enterprise was offered that is the fundamental constituent of the proposed conception of defining the strategy for management of e-commerce of an enterprise, that represents decision-making logic as far as decision of the marked strategy is concerned and updates formalization of its constitutive attributes. Key words: e-trade, enterprise, principles, management strategy.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk
dc.relation.ispartofseriesМіжнародні економічні відносини;-
dc.subjectелектрона торгівляuk
dc.subjectпідприємствоuk
dc.subjectпринципиuk
dc.subjectстратегія управлінняuk
dc.titleКонцептуальна модель визначення стратегії управління електронною торгівлею підприємстваuk
dc.title.alternativeThe concept of model for developing a stratagy of e-trade for an enterpriseuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:2016 / Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 7. Частина 2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КОНЦЕПТУАЛЬНА МОДЕЛЬ ВИЗНАЧЕННЯ СТРАТЕГІЇ УПРАВЛІННЯ.pdf391.87 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.