Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12734
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНазаренко, О. В.-
dc.date.accessioned2017-03-30T08:30:09Z-
dc.date.available2017-03-30T08:30:09Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationНазаренко, О. В. Експертний аналіз Інтернет-сайтів турфірм як метод покращення їх економічної діяльності [Текст] / О. В. Назаренко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", 2016. – Вип. 7, Ч. 2. – С. 130–133. – Бібліогр.: с. 133 (5 назв). – Рез. рос. та англ. мовами.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12734-
dc.description.abstractУ статті досліджено практичні аспекти функціонування Інтернет-сайтів турфірм Одеського регіону. Застосовано метод експертних оцінок під час аналізу якості Інтернет-сайтів турфірм. Виявлено позитивні риси та недоліки в діяльності цих сайтів та надано рекомендації щодо їх покращання. Ключові слова: турфірма, Інтернет-сайт турфірми, експертний аналіз, навігація, функціоналuk
dc.description.abstractWe studied the practical aspects of the functioning of the Internet sites of travel agencies Odessa region. Applying the method of expert evaluations in analyzing the quality of websites of travel agencies. The positive features and shortcomings in the activities of these sites and recommendations for their improvement. Key words: travel agency, travel agency website, expert analysis, navigation, functionality.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk
dc.relation.ispartofseriesМіжнародні економічні відносини;-
dc.subjectтурфірмаuk
dc.subjectІнтернет-сайт турфірмиuk
dc.subjectекспертний аналізuk
dc.subjectнавігаціяuk
dc.subjectфункціоналuk
dc.titleЕкспертний аналіз інтернет-сайтів турфірм як метод покращання їх економічної діяльностіuk
dc.title.alternativeExperts review analysis of websites travel agencies as methods of improving their economic activitiesuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 7 Частина 2 - 2016

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЕКСПЕРТНИЙ АНАЛІЗ ІНТЕРНЕТ-САЙТІВ ТУРФІРМ.pdf283.56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.