Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12745
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПавлов, В. В.-
dc.date.accessioned2017-03-30T11:10:05Z-
dc.date.available2017-03-30T11:10:05Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationПавлов, В. В. Потенціал креативних технологій підприємств легкої промисловості та проблеми його реалізації в сучасних умовах [Текст] / В. В. Павлов // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", 2016. – Вип. 7, Ч. 2. – С. 161–165. – Бібліогр.: с. 164 (14 назв). – Рез. рос. та англ. мовами.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12745-
dc.description.abstractУ статі здійснено обґрунтування складових частин потенціалу креативних технологій підприємств легкої промисловості України та визначення проблем його реалізації в сучасних умовах. Шляхом застосування системного підходу до визначення причинно-наслідкових зв’язків ефективного здійснення креативної діяльності та аналізу структури предмета дослідження виявлено проблеми методології та практики управління креативним потенціалом підприємства, сформовано наукові рішення стосовно вирішення даних проблем. Виявлено, що в цілому стан системи креативного менеджменту на підприємствах легкої промисловості країни можна оцінювати як задовільний, проте вона потребує суттєвого розвитку. Найбільш проблемними є: розви- ток комунікацій; продуктивність суб’єктів у системі креативного менеджменту; освіченість суб’єктів у системі креативного менеджменту. Напрямами, що за умови їх розвитку найсуттєвіше позитивно впливатимуть на реалізацію потенціалу креативних технологій підприємств легкої промисловості України, вважаються: оновлення цілей у системі креативного менеджменту; реалізація цілей у системі креативного менеджменту; інтенсивність реалізації креативних ідей. Ключові слова: потенціал, креативний потенціал, креативні технології, креативність, креативна діяльність, креативний менеджмент, креативні ідеї, креативний продукт, легка промисловість, інновації, структура потенціалу, система управління, розвиток.uk
dc.description.abstractThe substantiation of the creative technologies potential in Ukraine textile industry enterprises and the identification of its realization problems in modern conditions is given in this article. By applying a systematic approach to determining the causal-effect relationships of effective creative activity implementation and analyzing the structure of the object of research, were revealed problems of methodology and management of creative potential practice of the enterprise, formed the scientific solutions to address these problems. It was found that in general, the state of creative management system for textile industry enterprises of the country can be assessed as satisfactory, but it requires significant development. The most problematic are: communication development; the performance of the subjects in the system of creative management; subjects education in the system of creative management. Directions, provided their development, able to positively influence the realization of the Ukraine textile industry creative technologies potential are: updating the system of creative management objectives; implementation of the objectives in the system of creative management; the intensity of the implementation of creative ideas. Key words: potential, creative potential, creative technologies, creativity, creative activity, creative management, creative ideas, creative products, textile industry, innovation, potential structure, management system, development.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk
dc.relation.ispartofseriesМіжнародні економічні відносини;-
dc.subjectпотенціалuk
dc.subjectкреативний потенціалuk
dc.subjectкреативні технологіїuk
dc.subjectкреативністьuk
dc.subjectкреативна діяльністьuk
dc.subjectкреативний менеджментuk
dc.subjectкреативні ідеїuk
dc.subjectкреативний продуктuk
dc.subjectлегка промисловістьuk
dc.subjectінноваціїuk
dc.subjectструктура потенціалуuk
dc.subjectсистема управлінняuk
dc.subjectрозвитокuk
dc.titleПотенціал креативних технологій підприємств легкої промисловості та проблеми його реалізації в сучасних умовахuk
dc.title.alternativeCreative technologies potential in textile industry enterprises and problems of its realization in current conditionsuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 7 Частина 2 - 2016

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ПОТЕНЦІАЛ КРЕАТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПІДПРИЄМСТВ.pdf333.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.