Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12766
Title: Товарний менеджмент: функціональні особливості та проблематика на сучасному етапі
Other Titles: Product management: features and perspectives on the modern stage
Authors: Маловичко, С. В.
Бондарчук, М. Є.
Keywords: управління, товарний менеджмент, товарний менеджер, товар, функції
Issue Date: 2015
Publisher: Видавничий дім "Гельветика"
Citation: Маловичко, С. В. Товарний менеджмент: функціональні особливості та проблематика на сучасному етапі [Текст] / С. В. Маловичко, М. Є. Бондарчук // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Видавничий дім «Гельветика», 2015. – Вип. 4. – С. 43–46. – Бібліогр.: с. 46 (14 назв).
Series/Report no.: Міжнародні економічні відносини та світове господарство;
Abstract: У роботі проаналізовано поняття «товарний менеджмент». Розглянуто відмінні особливості роботи товарного менеджера, менеджера із продажів, бренд-менеджера. Визначено основу їх діяльності та функціональні обов’язки. Установлено, що діяльність товарного менеджера орієнтована у трьох напрямках: стратегічному, технологічному та маркетинговому. Зроблено висновок, що внаслідок розмитих пріоритетів показники діяльності товарного менеджера часто не визначені або визначені нечітко та не відповідають його діяльності або не мають повного впливу на результат. Визначено проблеми функціонування товарного менеджменту Ключові слова: управління, товарний менеджмент, товарний менеджер, товар, функції.
In this work there have been considers analyzed the concept of «product management». It’s considered the distinctive features of a trade manager, Sales manager, and brand manager. It’s determined basis of their activity and functional responsibilities. It was established that the activity of product manager focused in 3 areas: strategic, technological and marketing. It was concluded that due to vague priority trade performance manager is often not clearly defined or identified and its activities do not meet or do not have a full impact on the result. It’s defined the problems of product management functioning. Key words: management, product management, product manager, product functions.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12766
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 4 - 2015



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.