Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12766
Назва: Товарний менеджмент: функціональні особливості та проблематика на сучасному етапі
Інші назви: Product management: features and perspectives on the modern stage
Автори: Маловичко, С. В.
Бондарчук, М. Є.
Ключові слова: управління, товарний менеджмент, товарний менеджер, товар, функції
Дата публікації: 2015
Видавництво: Видавничий дім "Гельветика"
Бібліографічний опис: Маловичко, С. В. Товарний менеджмент: функціональні особливості та проблематика на сучасному етапі [Текст] / С. В. Маловичко, М. Є. Бондарчук // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Видавничий дім «Гельветика», 2015. – Вип. 4. – С. 43–46. – Бібліогр.: с. 46 (14 назв).
Серія/номер: Міжнародні економічні відносини та світове господарство;
Короткий огляд (реферат): У роботі проаналізовано поняття «товарний менеджмент». Розглянуто відмінні особливості роботи товарного менеджера, менеджера із продажів, бренд-менеджера. Визначено основу їх діяльності та функціональні обов’язки. Установлено, що діяльність товарного менеджера орієнтована у трьох напрямках: стратегічному, технологічному та маркетинговому. Зроблено висновок, що внаслідок розмитих пріоритетів показники діяльності товарного менеджера часто не визначені або визначені нечітко та не відповідають його діяльності або не мають повного впливу на результат. Визначено проблеми функціонування товарного менеджменту Ключові слова: управління, товарний менеджмент, товарний менеджер, товар, функції.
In this work there have been considers analyzed the concept of «product management». It’s considered the distinctive features of a trade manager, Sales manager, and brand manager. It’s determined basis of their activity and functional responsibilities. It was established that the activity of product manager focused in 3 areas: strategic, technological and marketing. It was concluded that due to vague priority trade performance manager is often not clearly defined or identified and its activities do not meet or do not have a full impact on the result. It’s defined the problems of product management functioning. Key words: management, product management, product manager, product functions.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12766
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 4 - 2015



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.