Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12766
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМаловичко, С. В.-
dc.contributor.authorБондарчук, М. Є.-
dc.date.accessioned2017-03-31T09:14:51Z-
dc.date.available2017-03-31T09:14:51Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationМаловичко, С. В. Товарний менеджмент: функціональні особливості та проблематика на сучасному етапі [Текст] / С. В. Маловичко, М. Є. Бондарчук // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Видавничий дім «Гельветика», 2015. – Вип. 4. – С. 43–46. – Бібліогр.: с. 46 (14 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12766-
dc.description.abstractУ роботі проаналізовано поняття «товарний менеджмент». Розглянуто відмінні особливості роботи товарного менеджера, менеджера із продажів, бренд-менеджера. Визначено основу їх діяльності та функціональні обов’язки. Установлено, що діяльність товарного менеджера орієнтована у трьох напрямках: стратегічному, технологічному та маркетинговому. Зроблено висновок, що внаслідок розмитих пріоритетів показники діяльності товарного менеджера часто не визначені або визначені нечітко та не відповідають його діяльності або не мають повного впливу на результат. Визначено проблеми функціонування товарного менеджменту Ключові слова: управління, товарний менеджмент, товарний менеджер, товар, функції.uk
dc.description.abstractIn this work there have been considers analyzed the concept of «product management». It’s considered the distinctive features of a trade manager, Sales manager, and brand manager. It’s determined basis of their activity and functional responsibilities. It was established that the activity of product manager focused in 3 areas: strategic, technological and marketing. It was concluded that due to vague priority trade performance manager is often not clearly defined or identified and its activities do not meet or do not have a full impact on the result. It’s defined the problems of product management functioning. Key words: management, product management, product manager, product functions.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk
dc.relation.ispartofseriesМіжнародні економічні відносини та світове господарство;-
dc.subjectуправлінняuk
dc.subjectтоварний менеджментuk
dc.subjectтоварний менеджерuk
dc.subjectтоварuk
dc.subjectфункціїuk
dc.titleТоварний менеджмент: функціональні особливості та проблематика на сучасному етапіuk
dc.title.alternativeProduct management: features and perspectives on the modern stageuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 4 - 2015



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.